به گزارش افکارنیوز، نمایش «دایی وانیا» به کارگردانی اکبر زنجانپور که از ۱۲ آذر ماه اجرای خود در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرده، جمعه ۲۷ دی ماه از این تالار نمایشی خداحافظی خواهد کرد.

نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور هم که از ۱۷ آذر ماه در تالار چهارسو به صحنه رفته جمعه ۲۷ آذر ماه به اجرای خود در این تالار پایان می‌دهد.

در کارگاه نمایش هم نمایش «درفش کاویانی» به کارگردانی زهره بهروزی‌نیا از سوم آذر ماه اجرای خود را آغاز کرده است، این اثر نمایشی نیز جمعه ۲۷ دی ماه از تئاتر شهر خداحافظی می‌کند.

نمایش «دوست کافکا» به کارگردانی حسن جودکی هم که از ۱۴ آذر ماه اجرای خود را در کافه تریای تالار اصلی آغاز کرده چهارشنبه ۲۵ دی ماه به اجرای خود پایان می‌دهد.

براساس این گزارش، نمایش‌های «بی بی بیدل» به کارگردانی آزاده انصاری در تالار قشقایی و «مرگ تصادفی یک آنارشیست» به کارگردانی مصطفی عبداللهی در تالار «سایه» که هم اکنون روی صحنه هستند از جمعه ۲۷ دی ماه تا پایان ایام جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرایی ندارند.

این در حالی است که این دو اثر نمایشی با پایان یافتن جشنواره به اجرای خود ادامه می‌دهند.

******

تمامی نمایش‌های به صحنه رفته درتالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر پنجشنبه ۱۹ دی ماه به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) اجرا نمی‌شوند.

تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) پنجشنبه ۱۹ دی ماه اجرا نخواهند داشت.

براساس این گزارش هم اکنون نمایش‌های «دایی وانیا» در تالار اصلی، «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» در تالار چهارسو،

«بی بی بیدل» در تالار قشقایی، «مرگ تصادفی یک آنارشیست» در تالار سایه، «درفش کاویانی» در کارگاه نمایش، «دوست کافکا» در کافه تریای تالار اصلی اجرا می‌شوند.

********

به مناسبت شهادت امام حسن عسگری(ع)، اجراهای تماشاخانه ایرانشهر فردا - ۱۹ دی ماه - تعطیل است.

آثار تماشاخانه ایرانشهر به مناسبت شهادت امام حسن عسگری، پنجشنبه - ۱۹ دی ماه –روی صحنه نمی‌روند.

به دنبال این خبر، اجرای نمایش این تماشاخانه از جمعه - ۲۰ دی ماه - طبق روال گذشته ادامه خواهد داشت.

نمایش «محاق» کاری از رادمهر کشانی، به نویسندگی زنده یاد اکبر رادی هر شب ساعت ۱۹ در سالن استاد ناظر زاده کرمانی و نمایش «در شوره زار» به کارگردانی و نویسندگی حسین کیانی هر شب ساعت ۲۰ در سالن استاد سمندریان روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۱۶، ۰۹۳۵۳۳۸۵۶۵۷ تماس حاصل کنند و یا به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند.