خانم‌ها به " قند پهلو " می‌آیند

به گزارش افکارنیوز، نشست خبری برنامه " قند پهلو " که سری جدید آن از ابتدای هفته روی آنتن می رود ظهر امروز دوشنبه ۲۳ دی برگزار شد.

در این نشست اسرافیل علمداری قائم مقام شبکه آموزش، امیر قمیشی تهیه‌کننده " قند پهلو " و رضا رفیع مجری و طنزپرداز و اهالی رسانه در ساختمان شبکه آموزش حضور داشتند.

قمیشی با اشاره به زمان پخش " قند پهلو " که هر شب ۲۱ تا ۲۲ روی آنتن می رود درباره سری جدید توضیح داد: این مجموعه در ۱۵ قسمت سری تازه خود را روی آنتن فرستاده و این بار خانم ها نیز در مسابقه حضور خواهند داشت. ضمن اینکه آیتم های جدیدی به برنامه اضافه شده است.

وی افزود: " نور، صدا، دوربین و تصویر " آیتم جدیدی است که در آن یک سکانس مشهور از سینمای ایران را پخش می کنیم و شرکت‌کنندگان باید براساس آن یک طنز منظوم بسرایند.

تهیه کننده این برنامه ادامه داد: با مشارکت فرهنگسرای اندیشه برنامه را با حضور مخاطبان در یک روز سرد برفی برگزار کردیم و مردم استقبال خیلی خوبی نشان دادند. این قسمت نیز به زودی روی آنتن می رود.

قمیشی همچنین از حضور یک فینالیست خانم در مرحله خیلی نهایی خبر داد و افزود: همچنین اگر امکانات اجازه بدهد اولین " قندواره فجر " را برگزار خواهیم کرد.

در ادامه رفیع نیز در سخنانی استقبال مخاطبان پس از پخش قسمت های اولیه سری دو اشاره و اظهار کرد: مردم از سراسر کشور پیامک هایی برای ما ارسال کردند که نشان می دهد “قند پهلو” با قابلیت خود می تواند مخاطب برنامه های ماهواره ای را کاهش دهد.

وی افزود: ما در بخش " لبخند منتشره " مخاطبان را در جریان تازه ترین کتاب های حوزه طنز قرار می دهیم.

وی ادامه داد: آیتم تازه دیگری که با حضور یک هنرمند اما با عنوان مترجم پخش خواهد شد مربوط به رامین ناصرنصیر است که به عنوان مترجم ضرب المثل های اسپانیایی و شوخی مکزیکی آیتمی را در برنامه اجرا می کند.

این طنزپرداز تصریح کرد: به همت مسوولان برنامه در سری جدید " قند پهلو " درصددیم به کشف استعدادهای پراکنده و پرکنده در اقساط نقاط کشور بپردازیم.

همچنین در این نشست علمداری نیز اعلام کرد سال تحویل شبکه آموزش با شعر طنز همراه خواهد بود و فینال فینالیست های " قند پهلو " نیز عید برگزار می شود.

به گفته قمیشی مرحله خیلی خیلی خیلی نهایی برنامه "قند پهلو" نوروز ۹۳ از شبکه آموزش روی آنتن خواهد رفت.