تغییرات اساسی در انتظار هفتمین قسمت «سریع و خشن»

به گزارش افکارنیوز، کرت راسل که در قسمت بعدی مجموعه فیلم های «سریع و خشن» بازی می‌کند بعد از مرگ همبازی اش پل واکر درباره وضعیت آینده فیلم صحبت کرد.

راسل که در این قسمت به عنوان نوعی شخصیت پدر مانند برای شخصیت وین دیزل انتخاب شده است، می‌گوید: متن کار در حال بازنویسی است و عوامل هر کاری که لازم است انجام می‌دهند تا با این وضعیت کنار بیایند. این یک فاجعه است. بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک فیلم بیفتد، با این حال به اندازه اتفاقی که برای پل افتاد بد نیست. بنابراین همه چیز در منظر توجه قرار دارد. پل انسان فوق‌العاده‌ای بود و زندگی هم پر از پیچ و خم است. این موقعیتی است که دارند سعی می کنند تا درستش کنند و تا این موضوع روشن شود من به کار خودم می‌رسم.

جدیدترین قسمت این مجموعه فیلم‌های اتومبیل‌رانی که توسط جیمز وان کارگردانی می‌شود، حال قرار است در ماه آوریل سال آینده اکران شود. راسل گفت انتظار دارد امسال دوباره به سر صحنه بازگردد. او در این باره گفت: هنگام مرگ پل فقط یک روز دیگر از کار فیلمبرداری من باقی مانده بود، نمی‌دانم چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد. مسلما موقعیت پیچیده ای است. حال اینکه شخصیت او در فیلم می‌میرد یا نه معلوم نیست. این بخش هم ممکن است بسیار تغییر کرده باشد.

این بازیگر شصت و دو ساله در فستیوال ساندنس نیز سخنرانی کرده بود. او برای معرفی مستند جدیدی که درباره تیم بیسبال لیگ دسته دوم پدرش ساخته شده است، در ساندنس حضور داشت.

پل واکر روز بیستم نوامبر بعد از تصادف اتومبیلی که او در آن حضور داشت با یک تیر بزرگ برق در کالیفرنیا درگذشت. به گزارش پزشکی قانونی واکر و راننده ماشین تحت تاثیر مواد مخدر و یا الکل نبودند. مرگ هردوی آنها به عنوان حادثه شناخته شده است که سرعت اتومبیل در آن بیتاثیر نبود.