به گزارش فارس از اواخر سال گذشته برنامهاي با نام ايرانيان از شبكه ۵ سيما به روي آنتن رفت كه حمايت مالي آن با شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور بوده است.

غلامرضا باقری؛ تهیه‌کننده برنامه ایرانیان می‌گوید: «برنامه ایرانیان برنامه‌ای است که با مشارکت مالی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و با اهداف مقدسی شکل گرفته است.»

وی یکی از وظایف شورای عالی ایرانیان خارج از کشور را رصد کردن نخبگان علمی، هنری و فرهنگی خارج از کشور معرفی می‌کند و می‌‌افزاید قرار است که برنامه ایرانیان در ۵۲ قسمت از شبکه ۵ سیما پخش شود.

سوءاستفاده شورای عالی ایرانیان از آنتن زنده سیما این در حالی است که هیچ گزینشی از مهمانان برنامه ایرانیان صورت نمی‌گیرد به طور مثال دو هفته گذشته خانمی به نام شاهناز شهنواز به برنامه ایرانیان دعوت شد که برخی سایت‌ها درباره او نوشتند: «این خانم در سال‌های اول انقلاب با عنوان پزشک مخصوص امام خمینی(ره) از مردم کلاهبرداری می‌کرده و به همین اتهام نیز مدتی در بازداشت به سر برده است و شنیده شده از اقوام نزدیک وی نیز به علت همکاری با ساواک از صدا و سیما اخراج شده است.»

در این رابطه شاهناز شهنواز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که آیا شما زمان حیات امام خمینی(ره) پزشک ایشان بودید؟ تأکید می‌کند: «زمانی که امام خمینی(ره) در بخش ویژه بیمارستان بودند بنده در آنجا مسئولیت داشتم و استاد آن بیمارستان نیز بودم.»

در اطلاعات دیگری که از برخی سایت‌ها در مورد سوابق بتول شاهناز شهنواز منتشر شده، آمده است که وی در آبان ۸۹ با حضور در برنامه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با کشف حجاب در حضور شرکت‌کنندگان خشم دانشجویان را برانگیخت و این حادثه باعثبروز برخی از بحث‌ها و ناراحتی‌ها در بین دانشجویان شد.

بتول شاهناز شهنواز در خصوص اینکه آیا خبر منتشر شده از کشف حجاب در دانشگاه آزاد فلاورجان صحت دارد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: «این جوسازی است.»

بي شك در ميان ايرانيان، مي توان گزينههاي بي حاشيهتري را براي برنامه زنده سيما دعوت كرد. در اين ميان ظاهراً براي شوراي عالي ايرانيان، حضور كساني كه احساسات بيشتري براي ايرانيّت به خرج ميدهند، مهمتر از هر چيز ديگري است اما پرسش اصلي اين است كه چرا آنتن زنده سيما بايد در اختيار چنين افرادي پر حاشيه قرار گيرد؟