امیدوارم اکران «کلاشینکف» با جام‌جهانی همزمان نشود

به گزارش افکارنیوز، سعید سهیلی کارگردان سینما با بیان این مطلب که فرقی نمی کند این فیلم سینمایی در چه تاریخی از سال آینده اکران شود گفت: در سال آینده بر عکس سال های گذشته، دو وقت مرده برای اکران فیلم های سینمایی داریم، اکران رمضان و اکرانی که مصادف با برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی شود که امیدوارم اکران فیلم «کلاشینکف» به این دو زمان نخورد.

وی ادامه داد: این که «کلاشینکف» در کدام یک از اکران های سال از جمله اکران نوروزی، عید فطر و یا زمستان روی پرده برود، فرقی نمی کند، کما اینکه اگر فیلمی خوب ساخته باشد می تواند مخاطبان بسیاری را به سینما جذب کند. نمونه بارز این مسئله، اکران فیلم سینمایی «چهارچنگولی» بود که توانست به فروش میلیاردی برسد.

سهیلی در پایان گفت: اگر «کلاشینکف» فیلم خوبی باشد، می تواند در گیشه و در جذب مخاطب نیز موفق باشد. در غیر این صورت حتی اگر در بهترین نوبت اکران ها نیز به سینما رود، شکست می خورد.

ساعد سهیلی، رضا عطاران، فرهاد اصلانی، جمشید هاشم ‌‌پور، شهرام حقیقت ‌دوست، جواد عزتی، شقایق فراهانی، اندیشه فولادوند، سارا سهیلی، سینا سهیلی، انوش معظمی، مختار سائقی، شاپور کلهر، سیامک اشعریون و بهزاد اشکان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کلاشینکف در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد.