روایت کارگردان «تابو» از ماجرای غرق شدن الناز شاکردوست

به گزارش افکارنیوز، خسرو معصومی کارگردان سینما با بیان این مطلب که فیلمبرداری فیلم سینمایی «تابو» تا پایان اسفند ماه ادامه دارد، گفت: تا امروز ۷۵ درصد از فیلمبرداری این فیلم سینمایی تمام شده و می‌توان گفت فیلمبرداری این فیلم سینمایی تا ۱۸ روز دیگر به پایان می رسد.

وی در پاسخ به اینکه الناز شاکردوست بازیگر اول این فیلم سینمایی بعد از حادثه ای که برای او در دریا رخ داده بود، در چه وضعیتی قرار دارد؟ توضیح داد: مسئله غرق شدن الناز شاکردوست در دریا، تنها یک شایعه بود که به خوبی توانسته بودند برای آن یک فیلمنامه هیجان انگیز بنویسند.

کارگردان فیلم سینمایی «خرس» با بیان این مطلب که براساس فیلمنامه، الناز شاکردوست در یک سکانس باید به سمت دریا می رفت تا نشان دهد که می خواهد خودکشی کند، بیان کرد: به شاکردوست گفتم که کمی در آب جلو برود و حتی نیاز نیست که سرش هم خیس شود. او تنها ۱۰ متر از ساحل فاصله داشت که یک موج کوچک زیرپای او را خالی کرد و باعثشد که تعادل خود را از دست بدهد، در حالی که اگر روی پای خود می ایستاد متوجه می شد که آن قسمت از دریا هیچ عمقی ندارد.

وی با اشاره به اینکه الناز شاکردوست تنها احساس کرده که غرق شده است، ادامه داد: در کنار محلی که ما فیلمبرداری می کردیم، یک کشتی قدیمی وجود داشت که یک زن و شوهر به عنوان سرایدار در آن حضور داشتند، آنها زمانی که دیدند شاکردوست هول شده و دست و پا می زند یک نردبان برای او فرستادند تا او را بالا بکشند.

کارگردان فیلم سینمایی «باد در علفزار می پیچد» توضیح داد: هرچند شاکردوست گفته بود که شنا بلد است، اما برای اینکه نگران نباشد تعدادی از عوامل را نزدیک او در آب قرار دادیم که نگران چیزی نباشد، به گونه ای که همان لحظه که زیر پایش خالی شد، همه به سمت او رفتند تا او را کمک کنند.

معصومی در پایان گفت: هنوز بخشی از بازی الناز شاکردوست در فیلم سینمایی تابو باقی مانده که در حال فیلمبرداری این سکانس ها هستیم.