خواسته‌های اهالی خانه تئاتر از متولی تتاتر

به گزارش افکارنیوز، رویا تیموریان درباره نشستی که برخی از اعضای خانه تئاتر با حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی در دفتر وی داشتند و موضوعاتی که در آن نشست مطرح شد گفت: موضوعاتی که ما در آن نشست مطرح کردیم مربوط به شرایط و وضعیت تئاتر است. تقاضای ما رسیدگی و پرداختن به وضعیت قرارداد تیپ است که در دوره گذشته مدیریت هنرهای نمایشی قول داده شده بود به آن رسیدگی شود.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی تئاتر، وضعیت بخش پژوهش، تبلیغات تئاتر و وضعیت سالن‌های نمایشی از دیگر موضوعاتی بود که در نشست با آقای حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی از سوی ما مطرح شد.

سخنگوی هیأت مدیره خانه تئاتر تصریح کرد: متأسفانه سالیان متمادی هنرمندان تئاتر دست به گریبان این موضوعات و حل نشدن آن‌ها بوده‌اند.

تیموریان یادآور شد: امیدواریم برای حل مشکلات تئاتر و پرداختن به این موضوعات از خانه تئاتر و اهالی و هنرمندان این عرصه استفاده شود. ۳۰ سال است که این مشکلات حل نشده‌اند و این مدت زمان زیادی برای حل یک یا چند مشکل در عرصه تئاتر است. امیدواریم در دوره مدیریت جدید هر چه سریعتر به این موضوعات پرداخته شود.

این هنرمند با سابقه عرصه تئاتر با اشاره به فضای صمیمانه موجود در نشست با مدیرکل هنرهای نمایشی، بیان کرد: امیدواریم مدیران و مسئولان تئاتر با خانه تئاتر و هنرمندان هنرهای نمایشی در تعامل باشند چون ما با مشکلات اساسی تئاتر آشنا هستیم و می‌دانیم چگونه می‌توان آن‌ها را حل کرد.

ایرج راد، محمد بهرامی، خسرو احمدی، مریم کاظمی، مهدی قلعه، هوشمند هنرکار و محمدجواد اعرابی از دیگران حاضران در نشست با حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی بودند که روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه در دفتر مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد.