فراخوان سراسری ارسال مقاله توسط بانک سپه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، همایش ملی نقشه راه سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی با مشارکت بانک سپه و مرکز پژوهشهای مجلس برگزار می شود.

محورهای ۹ گانه همایش مذکور عبارتند از: اقتصاد مقاومتی، ماهیت و ارتباط آن با اسناد بالادستی، دانش‌محوری و بهره‌وری در اقتصاد مقاومتی، سیاستهای کلان کشور در چارچوب مقاومتی، الزامات بخش نفت و گاز در اقتصاد مقاومتی، سلامت و انضباط اقتصادی در اقتصاد مقاومتی، سیاستهای تجاری در چارچوب اقتصاد مقاومتی، ابعاد اجتماعی و فرهنگی در تحقق اقتصاد مقاومتی، منابع و مصارف دولت در اقتصاد مقاومتی و مدیریت مخاطرات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه.

بر اساس این گزارش از علاقمندان دعوت به عمل می آید تا مقالات خود را در ارتباط با موضوعات یاد شده حداکثر تا ۱۵ خرداد ۹۳ به آدرس الکترونیکیinfo @ eghtesad - e - moghavemati. irارسال کنند. دریافت اطلاعات در خصوص محورهای ۹ گانه و دیگر جزئیات همایش و همچنین امکان ثبت نام برای شرکت در همایش، در آدرسwww. eghtesad - e - moghavemati. irقابل دسترس است. تاریخ اعلام نتایج داوری مقالات ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ تعیین و اعلام شده است.

این گزارش می افزاید علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص همایش یاد شده با شماره تلفنهای ۴۲۹۱۷۱۳۳ و ۴۲۹۱۷۱۰۸ تماس بگیرند.

بنابراین گزارش، همایش فوق با هدف تبیین نقش قوای سه گانه به ویژه الزامات تقنینی، مقررات گذاری و نظارتی در اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، هم اندیشی در تبیین و تدوین نقشه راه پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی در عرصه های مختلف و همچنین بازشناسی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در کشور برگزار می شود.

با توجه به ابعاد گسترده این همایش و برنامه ریزی های انجام شده و دعوت از صاحبنظران و اساتید برجسته جهت سخنرانی، ارائه مقالات تخصصی و همچنین برپایی شش پانل تخصصی با حضور مقامات و مسئولان کلیدی در کشور، مشارکت فعال کلیه کارشناسان ، پژوهشگران، متخصصان و مدیران در این همایش ضروری و مورد تاکید است.