«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» واقعی است

به گزارش افکارنیوز، امیررضا دلاوری درباره نقش خود در سریال «یادداشت‌‌های یک زن خانه‌دار» که به کارگردانی مسعود کرامتی در حال تصویربرداری است، گفت: من در این سریال نقش یک پزشک را دارم و به همراه شقایق دهقان زوجی را تشکیل می‌دهیم که درگیر حوادثو اتفاقاتی در سریال می‌شوند.

وی ادامه داد: همسر من وبلاگ‌نویس است و اتفاقاتی در این وبلاگ نوشته می‌شود که داستان ۴۵ قسمت این سریال را رقم می‌زند. ۹۵ درصد از اتفاقات سریال هم در منزل همین زوج می‌گذرد و کمتر مطب پزشک یا لوکیشن دیگری در داستان داریم. البته ممکن است در بخش‌های بعدی داستان لوکیشن‌های دیگری هم داشته باشیم چون فیلمنامه سریال هم اکنون درحال بازنویسی است و نگارش بخش‌هایی ادامه دارد.

بازیگر سریال «هوش سیاه» اشاره کرد که حدود یک ماه است که در سریال بازی دارد و درباره فضای این کار گفت: مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» فضای به‌روزی دارد و اتفاقاتی را که در جامعه رخ می‌دهد به تصویر می‌کشد. سریال فضایی شیرین و در عین حال واقعی دارد و از طنز به گونه‌ای استفاده شده که کمدی صرف نباشد.

بازیگر فیلم «چ» درباره ویژگی‌های این نقش اظهار کرد: در طول کار و در مشورت با کارگردان ویژگی‌های این نقش را درآوردم. البته این شخصیت خصوصیات ویژه‌ای ندارد و ما بیشتر سعی کریم کار چفت و بست محکمی داشته باشد و فیلمنامه به لحاظ دراماتیک کاری غنی شده است.

سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه در ۴۵ قسمت، ۳۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه چهار سیما تولید می‌شود هم اکنون حدود یک ماه است که تصویربرداری سریال آغاز شده و حدود ۵ ماه ساخت و تولید سریال طول خواهد کشید.

این سریال ۶ بازیگر اصلی دارد که از این میان شقایق دهقان به عنوان نقش زن خانهدار این سریال است که یادداشت می نویسد و امیررضا دلاوری نقش همسر او را ایفا می کند. همچنین علی عامل هاشمی و فریبا جدیکار دیگر بازیگران کار هستند.