ویل اسمیت «افسانه» را احیا می‌کند

به گزارش افکارنیوز، کار نگارش فیلمنامه غیراقتباسی این اکشن دلهره آور به پایان رسیده است. فیلمنامه قسمت تازه فیلم را گری گراهام با نگاهی به قصه و شخصیت‌های داستان کتاب ریچارد ماتیوس نوشته است.

این فیلمنامه به دورانی قبل از قصه نسخه اصلی فیلم برمی‌گردد و به نوعی پیش درآمدی بر این قصه است. در قصه فیلم نامه اتفاقاتی مورد بحثو بررسی قرار می گیرد که از یک سو ساکنان شهر نیو یورک را از بین برد و از سوی دیگر باعثظهور موجودات خون خوار و وحشی این قصه شد. قسمت دوم این اکشن علمی تخیلی با نام «پروژه احیا شده من افسانه هستم» جلوی دوربین می‌رود و بزودی نام اصلی آن اعلام خواهد شد.

در حالی که بحث برای انتخاب کارگردان فیلم ادامه دارد،ویل اسمیت نقش اصلی قصه را بازی خواهد کرد. او در قسمت اول فیلم،در نقش تنها بازمانده یک فاجعه اتمی بازی کرد که با گروهی از موجودات ویرانگر و وحشی مبارزه میکند.این فیلم دلهره آور در سال ۲۰۰۷ به روی پرده سینماها رفت و به تنهایی ۲۵۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد. این محصول کمپانی برادران وارنر با هزینه بالای ۱۵۰ میلیون دلاری تولید شد.تهیهکنندگان قسمت تازه فیلم گفتهاند آن را با هزینه تولید پائینتری تولید خواهند کرد.