مسئولان وزارت ارشاد از مردم عذرخواهی کنند

به گزارش افکارنیوز، مینو اصلانی، با انتقاد از برخی از فعالیت‌های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: متاسفانه اخیرا شاهد هستیم که موضوعاتی مانند تک‌خوانی زنان در مجالس عمومی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تائید قرار می‌گیرد و هیچگونه برخوردی با این گونه اقدامات صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: اخیراً مجموعه‌ای منتشر شده است که در آن تک‌خوانی زنان مشهود است اما مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گویند همخوانی بوده است در صورتی که به اذعان کارشناسان صدایی که در این مجموعه قالب است صدای یک زن است.

رئیس بسیج جامعه زنان افزود: متاسفانه مسئولان وزارت ارشاد به جای برخورد و مقابله با اینگونه اقدامات در مراسم‌هایی مانند جشنواره موسیقی فجر نیز همخوانی زنان را در برنامه قرار دادند که این موضوع به شدت مورد انتقاد است چرا که نباید اینگونه موضوعات به عنوان ارزش در جامعه قلمداد شود و با عادی‌سازی آن سعی شود که جامعه رانسبت به اینگونه مسائل بی‌تفاوت کنند.

اصلانی اظهار داشت: علما نیز تا کنون مواضع خود را در این مورد اعلام کرده‌اند و با این موضوع مخالف هستند و بهتر است مسئولان وزارت ارشاد نیز به جای توجیه اقدام اشتباه خود از مردم عذرخواهی کنند. چرا که خوانندگی زنان در جامعه اسلامی ما هیچگونه توجیهی ندارد.

وی افزود: این اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باعث آزرده شدن جامعه متدینین و اکثر مردم جامعه شده است که بهتر هر چه سریعتر جلوی اینگونه اقدامات گرفته شود و پایبندی و ارزشهای انقلاب اسلامی همواره مورد توجه و تاکید مسئولان قرار گیرد.