چشم آبی یا سبز در سینما فایده‌ای ندارد

به گزارش افکارنیوز، عباس غزالی بازیگر فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» که امسال با این فیلم پا به عرصه سینما گذاشته است گفت: خیلی صبر کردم که اولین فیلم سنیمایی من فیلم آبرومندی باشد خیلی دوست داشتم سه سال پیش وارد سینما شوم اما صبر کردم تا با فیلمی دوست داشتم وارد آن شوم.

وی افزود: جشنواره امسال جشنواره امید است و می‌بینیم که همه می‌خندند و حالشان خوب است، امیدوارم که در سینما این موضوع ماندگار شود. خوشحالم از این بابت که به جوانان میدان داده شده نه اینکه پیشکسوت ها را کنار بگذاریم بلکه از آن‌ها کمک بگیریم و همیشه این را یاد بگیریم هدف ما کار برای مخاطب و سینمای ایران است.

غزالی گفت: علت اینکه سه سال منتظر شدم این بود که فیلمنامه دندان‌گیری پیشنهاد نشد و من دوست نداشتم با هر اثر معمولی وارد سینما بشوم با اینکه عطش داشتم اما صبر کردم.

این بازیگر سینما با اشاره به پیام فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» عنوان کرد: پیام این فیلم این است که اعتیاد بد است و اگر جلوی آن را نگیریم روز به روز مخدرهای جدیدی به بازار عرضه می‌شوند و عواقب خیلی بدی خواهد داشت.

غزالی با اشاره به گیشه این فیلم و ارتباط آن با مخاطب خاطرنشان کرد: با احترامی که برای همه سوپر استارها قائل هستم، اما میگویم که چشم آبی یا سبز داشتن فایده ای ندارد باید اصل بازیگری را دانست. اگر فیلم سوپراستار داشته باشد و فیلمنامه خوب نداشته باشد قطعا این فیلم در گیشه شکست خواهد خورد چون مردم به سینمای قصهگو نیاز دارند.