خاطره خواننده انقلابی از راهپیمایی ۲۲ بهمن در برف سنگین

به گزارش افکارنیوز، محمد گلریز در این باره توضیح داد: اطمینان دارم که مردم شریف ایران با هوشیاری و درایتی که دارند بدون اینکه ما از آنها دعوت کنیم خودشان در راهپیمایی شرکت می‌کنند و به قول فرمایشات مقام معظم رهبری، حضور چشمگیر خود را به رخ دشمنان می‌کشند. آنها یک بار دیگر با حضورشان مشت محکمی بر دهان کسانی که ضد انقلاب هستند، خواهند زد و این موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد.

این خواننده موسیقی انقلاب ادامه داد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری کشور که جایگاهی ندارم، از همه مردم شهیدپرور و انقلابی کشور می‌خواهم تا در این راهپیمایی شرکت کنند؛ چرا که همه می‌دانند ما طی سال‌های اخیر در وضعیت بسیار حساسی نسبت به سال‌های قبل قرار گرفته‌ایم. هم‌اکنون در کشورهای همسایه جنگ و خونریزی بیداد می‌کند و موضوع مقاومت تبدیل به یکی از مهم‌ترین عناصر کشورهای درگیر جنگ و خونریزی شده است.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه می‌تواند پشتوانه خوبی برای مقاومت و سنبلی برای تمام مردم دنیا به ویژه تمامی آزادگان جهان باشد. ما باید به این نکته واقف باشیم که تمام چشم‌های دنیا در این روز به دنبال راهپیمایی ۲۲ بهمن است که باید در بهترین و باشکوه‌ترین شکل ممکن خود برگزار شود.

گلریز تصریح کرد: هنرمندان به عنوان افرادی که به نوعی الگوی جامعه ما هستند، می‌توانند ضمن حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و البته ارائه کارهای هنری، چهره زیبای هنر و نقش آن در فعالیت‌های اجتماعی چون راهپیمایی ۲۲ بهمن را به مردم نشان دهند و من امیدوارم آنها نیز این موقعیت حساس را درک کنند که حضورشان در راهپیمایی چقدر می‌تواند مهم باشد.

این هنرمند در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در چند سال گذشته، گفت: در یکی از سالها که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتم، برف سنگینی میبارید که هیچ کس در آن زمان گمان نمیکرد که مردم به دلیل این شرایط جوی در راهپیمایی شرکت کند اما آن راهپیمایی تبدیل به یکی از پرشورترین و پرجمعیتترین راهپیماییهای ۲۲ بهمن شد که هیچگاه آن را از یاد نمیبرم و همواره از آن به عنوان خاطره به یاد ماندنی یاد میکنم.