سرنوشت همسران مختار رقم می‏خورد

به گزاش ابنا ـ در این قسمت"مختارنامه"،خواهیم دید كه جعفر ‏بن‏ زبیر(صالح میرزاآقایی)قصد دارد مقابل كاخ معركه ای بر پا کرده و بدین وسیله مختار را تحریك كند تا از قصر بیرون بیاید.او یكی از افراد قبیله بنی ضبه را كه رجزخوان ماهری است و قدوقواره ای مهیب دارد،مامور می كند تا در مقابل كاخ رجزخوانی کند،ابن حر(شهرام حقیقت دوست)مخالف این كار جعفر است و آنجا را ترک می کند،مختار با شنیدن رجزخوانی غول بنی ضبه و همراهانش از كاخ بیرون می آید و... .

از سوی دیگر مصعب(جعفر دهقان) تصمیم می گیرد زنان مختار را احضار کند تا به کذب مختار شهادت بدهند و او را انکار کنند. ناریه و عمره را به مسجد کوفه و نزد مصعب می آورند و او از زبان مختار می گوید که ناموس مختار حکومتش است و قصد دارد زنان را علیه او تحریک کند، اما عمره با سخنانش در دفاع از مختار، آل زبیر را به دروغگویی، تظاهر و فریب مردم کوفه متهم می کند.

همچنین در این قسمت شاهد بازی بهنام تشکر در نقش مترسک و حامد حدادی بستکتبالیست مشهور ایرانی، در نقش غول بنی ضبه خواهیم بود.

" مختارنامه " خوانشی است از زندگی و مبارزات مختار ثقفی، صحابی پیشوای سوم، به روایت داوود میرباقری که از آغاز پخش تا کنون مورد استقبال گسترده مخاطبان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

گفتنی است،هفته آینده آخرین قسمت این مجموعه روی آنتن می رود.