ما و شما در شبکه شما برای شما

به گزارش افکارنیوزدر بخش استعدادیابی، استعدادهای ناشناخته در زمینه های علمی، مهارتی، اقتصادی، اجتماعی، نخبگان و مخترعان، مشاغل خاص و ویژه، جانبازان و معلولان مبتکر و خلاق، سالمندان فعال و پیشکسوت، شرکت‌کنندگان جشنواره‌های علمی و استعدادهای درخشان، سراسر کشور معرفی می شوند. در این بخش تلاش بر این است که نه تنها یک فرد خاص، بلکه فعالیتی تحسین برانگیز و تأثیرگذار در جامعه معرفی شود و این امکان هم به مخاطبان داده می‌شود که اگر در کنارشان افراد مستعدی را می‌شناسند، طی تماس با برنامه آنها را معرفی کنند.

همچنین در آیتم‌های مربوط به گردشگری، دوربین ما و شما به سراغ مکان‌های بکر و ناشناخته استان‌های مختلف رفته و آداب و رسوم، لباس و پوشاک محلی، سوغات و صنایع دستی و بازی‌ها و فعالیت‌های اجتماعی مناطق مختلف را به شکلی جذاب و همراه با موسیقی محلی معرفی می‌کند تا با زیبایی‌های ایران بیشتر آشنا شویم و برای سفر برنامه‌ریزی کنیم.

مسائل اجتماعی نیز انعکاس دهنده مشکلات شهروندان در سراسر کشور از جمله آلودگی هوا، ترافیک، و… است.

این برنامه در دو باکس ۱۰ دقیقه ای و در ساعت های ۲۰:۲۰ و ۲۲:۳۰ هر روز از شبکه شما پخش می شود.

شما می توانید از طریق تماس با شماره های ۲۲۰۱۰۱۷۰ و ۲۲۰۱۰۱۷۱ پیشنهاد گزارشی که در محله، شهر و یا روستای شما وجود دارد را به ما اطلاع دهید و آن را به تیم برنامه سازی «ما و شما» بسپارید.