ناکامی ماه عسل در کشف راز خواهران غریب

به گزارشافکارنیوز، شب گذشته در دومین شب از ماه مبارک رمضان دومین برنامه " ماه عسل " مقابل دیدگان مخاطبان رفت.

احسان علیخانی پس از احوالپرسی با مخاطبان و همراهان همیشگی اش، از تمام کسانی که برنامه " ماه عسل " را با دقت تماشا کرده و اظهار نظر می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

پس از پخش تیتراژ ابتدایی طبق روال سالهای گذشته پشت صحنه ی از برنامه شب قبل پخش شد.

با بازشدن دکور " ماه عسل " هشت مهمان بر روی صندلی های انتهای دکور ماه عسل در انتظار آغاز برنامه بودند، افرادی که خود مجری برنامه درباره علت حضور انها اذعان داشت که ما در این برنامه تماشاگر صرف نداریم و این مهمانانی که جدای از مهمانان اصلی در برنامه حضور پیدا می کنند تمام افرادی هستند که به نوعی قصه مهمان اصلی را تکمیل می کنند و یا در قصه ی آنها حضور دارند.

قصه شب دوم ماه عسل با دو خواهر دوقلو شکل گرفت و قصه ی آنها از زمانی آغاز می شود که این دوخواهر دوقلو به دنیا می آیند مادرشان که یک فرزند پسر هم داشته بنا به شرایطی، یکی از این خواهران دوقلو را به خانواده ای که بچه دار نمی شدند، می سپارد اما پس از هجده سال این دوخواهر همدیگر را پیدا می کنند. مادر اصلی و پدر و مادری که یکی از این دوقلوها را بزرگ کرده بود در این برنامه حضور داشتند.

مهمان بعدی هم دختری بود که خانواده ای او را از بهزیستی به فرزندی قبول کرده بودند اما او پس از متوجه شدن این موضوع، به دنبال خانواده اصلی اش گشته و آنها را درحالی یافت که پدر و مادرش را ازدست داده بود اما خواهر و برادرانش را پیدا کرد و آنها هم در برنامه حضور داشتند.

اما نکته ی قابل توجه این بود که این دختر سال گذشته از عوامل " ماه عسل " خواسته بود تا در پیدا کردن خانواده اش به او کمک کنند ولی گویا آنها در این امر ناتوان بودند و خود دختر پس از پیگیری های زیاد توانست خانواده اش را پیدا کند. احسان علیخانی هم با اشاره به این مطلب متذکر شد از انجا که چند نفر از طریق برنامه ما همدیگر را پیدا کردند خیلی ها در این رابطه به ما مراجعه می کنند ولی باید عنوان کنم ما بضاعت آن را نداریم که به همه ی این افراد کمکی کنیم.

در آخر با پخش صدای احسان خواجه امیری دفتر دوم ماه عسل ٩٤ بسته شد