دنباله «فرار از زندان» ساخته می‌شود

به گزارش افکارخبر، «فرار از زندان» که ما بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ از تلویزیون آمریکا پخش شد بعد از ۴ فصل به پایان رسید. اما مثل سریال های «۲۴» و «پرونده های ایکس» که پس از اتمام هم مجددا بعد از چند سال با فصول جدید روی آنتن رفتند، «فرار از زندان» هم در پروسه بازگشت مجدد قرار دارد.

گزارش ها حالکی از آن بود که فصل جدید همانند سریال «۲۴: یک روز دیگر زندگی کن» است و احتمالا بیش از ۱۲ قسمت نباشد. همین طور پیش بینی می شد داستانش هم به طور کامل در انتهای فصل به پایان برسد تا احتیاجی به ساخت فصول بعدی نباشد.

نکته جالب توجه این است که مدیران فاکس حضور ونتوورثمیلر و دومینیک پارسل را در سریال جدید تایید کرده اند. این در حالی است که کاراکتر ونتوورثمیلر، «مایکل اسکوفیلد» در قسمت آخر فصل چهار کشته می شود. گفته می شود ممکن است پل شئورینگ خالق این سریال، به جای فکر کردن به راهی برای بازگرداندن شخصیت اصلی سریالش از عالم باقی، مرگ اسکوفیلد و بخشی از داستان قسمت های پایانی را به کل نادیده بگیرد. که اگر این اتفاق رخ دهد احتمالا با «فرار از زندان» ی جدید رو به رو می شویم که شاید فقط کاراکترهای مشترکی داشته باشد. گری نیومن مدیر عامل فاکس اما معتقد است نویسندگان فصل جدید احتمالا فقط بخش کوچکی از داستان فصول قبل را نادیده خواهند گرفت. او تایید کرده همین الان هم نویسندگان «فرار از زندان» دلایلی که در دنیای سریالشان منطقی است دارند، برای این که توضیح دهند چرا داستان این کاراکترها دوباره به هم مربوط شده اند.
هنوز از تاریخ ساخت و جزئیات فصل جدید فرار از زندان خبری در دست نیست اما گفته می شود به محض نوشته شدن ۱۰ قسمت ابتدایی فاکس پروژه را رسما کلید خواهد زد.