به گزارش شبکه ایران، شنبدن خبر کسالت و بیماری یک نفر همیشه ناراحتکننده است. این ناراختی وقتی چند برابر میشود که در مورد هنرمند محبوب مردم باشد. از یکی دو هفته گذشته که خبر بستری شدن اکبر عبدی در بیمارستان مطرح شد، خیلیها نگران او شدند. عبدی که در حال حاضر دوران نقاهت خود را سپری میکند، در نکتهای جالب بیماری خود را بیش از آنکه مربوط به دیابت خود بداند، به بازی در یکی از فیلمهای قبلی خود مربوط دانسته است.
" شرط اول " مسعود اطیابی؛ عامل راهی کردن عبدی به تخت بیمارستان
عبدی، خود در همین رابطه عنوان کرده است: سال گذشته من در فیلم‌های زیادی بازی کردم. یکی از آنها " شرط اول " با کارگردانی مسعود اطیابی بود که متأسفانه تهیه‌کننده‌اش حق و حقوق من را در کار تضییع کرد و الآن هم پاسخگوی آن نیست. در آن کار زانوی من آسیب دید و تاندون‌های پایم دچار کشیدگی شد. همان موقع پایم را گچ گرفتم و فکر می‌کردم که مشکل حل شده اما پایم از داخل خونریزی کرده بود

بدقولی یا کلاه‌برداری برخی تهیه‌کنندگان
اگرچه این بازیگر محبوب سینما، در ادامه نیز به دیگر فیلم‌ها و تهیه‌کنندگانی اشاره می‌کند که علی‌رغم بازی در فیلم‌های آنان اما همواره با بدقولی روبه‌رو شده است.

چنانکه او تأکید می‌کند: این اتفاق در مورد من افتاده و در این مدت از این بابت خیلی اذیت شدم. متأسفانه بدقولی‌های برخی از افراد از بدقولی خارج شده و باید بگویم حالت کلاه‌برداری پیدا کرده است.

فروش بالای " افراطی‌ها " و ندادن دستمزد عبدی
عبدی در همین رابطه برخی فیلم‌های سینمایی همچون " افراطی‌ها " را مورد نشانه قرار داده و افزوده است: سال گذشته در فیلم " افراطی‌ها " بازی کردم. فیلم اکران شد اما من هنوز دستمزدم را به طور کامل دریافت نکرده‌ام. گرچه از نظر من این فیلم به لحاظ ساختار خوب نبود اما فروش خوبی داشت. با این وجود این قضیه نه‌تنها تأثیری در پرداخت دستمزد من نداشت حتی مبلغ قراردادم را هم پرداخت نکردند.

اگرچه این فیلم تنها اثری نبوده که اکبر عبدی از بدقولی آنها ابراز گلایه کرده؛ چرا که در ادامه گفت‌و‌گوی خود با " سروش "، از " شرط اول " و برخی سریال‌ها نام می‌برد و می‌گوید: این فیلم سینمایی هم بدقولی کرده و هنوز پول مرا نداده است. سریالی را هم بازی کردم و هنوز تسویه حساب نکرده‌اند. وقتی از من برای بازی در این سریال دعوت کردند چون فیلمنامه کاملی نداشتند، گفتند که فقط در یک قسمت از سریال بازی داری. سناریو هم شب‌به‌شب به دست بازیگران می‌رسید. مبلغ قرارداد هم برهمین مبنا بود. اما وقتی که سریال پخش شد سه قسمت از سریال با بازی من بود.

چرا یادتان می‌رود که باید به گفته‌هایتان وفادار بمانید
اکبر عبدی که گویی از دست بسیاری از تهیهکنندگان شاکی است، خطاب به این افراد نیز گفته است: من واقعا از این وضع ناراضی هستم و میدانم که خیلی دیگر از همکارانم هم از این مشکل گلایه دارند برای من جای سوال دارد چرا وقتی تهیهکنندهها از بازیگران برای کار دعوت میکنند و کلی وعده و وعید میدهند، یادشان میرود که باید به گفتههایشان وفادار بمانند و به آنها عمل کنند.