جزئیات جدید جشنواره سی و چهارم فیلم فجر

به گزارش افکارخبر، محمد حیدری دبیر جشنواره فیلم فجر در خصوص برگزاری جشنواره‌های سینمایی در استان‌های کشور اظهار داشت: این سومین دوره جشنواره‌ فیلم‌های ویدئویی یاس و خوشبختانه دومین دوره‌ای بود که این جشنواره خارج از تهران برگزار می‌شد.

وی بیان کرد: تمرکز زدایی این جشنواره‌ها از تهران و انتقال آن به شهرستان‌ها می‌تواند اتفاق بسیار خوبی باشد این نقد به جشنواره‌ها سینمائی همیشه وارد است که همه جشنواره‌های در تهران و مرکز کشور برگزار می‌شود اما انتقال جشنواره ها به شهرستان‌ها می‌تواند برای سینما و سینما‌گران کشورمفید باشد.

حیدری با اشاره به جشنواره‌های کودک و نوجوان و برگزاری آنها در شهرستان‌ها گفت: این رویدادها موثر هستند و همانطور که گفتم انتقال آنها به شهرستان‌ها باعثافزایش روحیه هموطنان ما در شهرستان‌ها می‌شود.

دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در خصوص نحوه برگزاری جشنواره امسال با تغییر مدیریتی و اجرایی ان توضیح داد: اتفاقات خوبی در حوزه برنامه برگزاری جشنواره فیلم فجر افتاده است و تیم اجرایی ظرف چند روز آینده معرفی خواهند شد.

وی افزود: پس از پایان دهه اول ماه محرم اولین نشست مطبوعاتی جشنوره فیلم فجر را خواهیم داشت که کل برنامه‌های اجرایی جشنواره‌ و هیات انتخاب و آئین و مقررات جشنواره‌ به اطلاع رسانه‌ها می‌رسد کار اجرایی جشنواره‌ سی و چهارم از چند ماه قبل آغاز شده است و چند روز دیگر مدیر روابط عمومی آن معرفی خواهد شد.

دبیر جشنواره فیلم فجر هم چنین اظهار داشت: پس از معرفی مدیر روابط عمومی جشنواره فجر مدیران بخش‌های دیگر پس از دهه اول محرم معرفی می‌شوند.

حیدری عنوان کرد: تغییرات زیادی در جشنواره فجر رخ داده است و ضمن احترام به زحمات نیروهای جشنواره های گذشته امسال از نیروهای جدید تازه نفس و با تجربه در حوزه اجرایی جشنواره استفاده خواهیم کرد انشاء الله این اقدام بستری باشد برای نیروهای علاقهمند به این عرصه که برای اجرای جشنواره به کمک ما بیایند.