پایان فیلمبرداری طولانی ترین سریال تلویزیون

به گزارشافکارخبر،سریال «کیمیا» که چهره‌های زیادی در آن حضور دارند ۲۵ ماه پیش در شهر آبادان کلید خورد. آبادان، خرمشهر، مشهد، مهرشهر کرج، تهران، خاورشهر از جمله شهرهایی هستند که بیش از هزار لوکیشن و چهار هزار و ٥ دقیقه در آن‌ها تصویربرداری شده و بخشی از کار نیز در فرانسه و تفلیس گرجستان تولید شده است.

در سریال «کیمیا» مجموعه‌ای از بازیگران تهرانی و شهرستانی صاحب‌نام و تازه کار در کنار هم هنرنمایی کرده‌اند. بیش از ٣ بازیگر برای بازی در این سریال گریم شده و لباس عوض کرده‌اند. تمام این بازیگران دیالوگ داشته‌اند و حضورشان در قصه مثمر ثمر بوده و تعداد زیادی هنرور نیز با این سریال همکاری کرده‌اند.

۸۰ بازیگر جزو بازیگران اصلی سریال هستند که برخی از آن‌ها حضور مستمر و طولانی مقابل دوربین داشته‌اند و برخی دیگر نیز حضوری کوتاهتر. اما همه این افراد از میان بهترین بازیگران کشور انتخاب شده‌اند.

«کیمیا» اولین مجموعه ۱۱۰ قسمتی سیماست که مهراوه شریفی‌نیا در آن نقش اصلی داستان را ایفا می‌کند.

این سریال در مرحله اول زندگی کیمیا را پیش از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد، در مرحله دوم به زمان جنگ می‌رسد که در جنوب ایران تصویربرداری شده و در مرحله سوم سال‌های اخیر را نمایش می‌دهد.

سریال کیمیا به تهیهکنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار از چهارم مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما رفته و با پخش ٣ قسمت از سریال با استقبال زیادی نیز از سوی مخاطبان روبهرو شده است.