به گزارش افکارخبر به نقل از فارس، مجید مجیدی ، در واکنش به انتشار خبر هدیه 20 میلیارد تومانی رجب طیب اردوغان به وی گفت: این خبر کاملا کذب است و هیچ مبلغی از سوی رئیس جمهور ترکیه به بنده و مجموعه سازنده فیلم محمد رسول الله(ص) داده نشده است.

وی همچنین در خصوص خبر نمایش «محمد رسول‌الله(ص)» برای رئیس جمهور ترکیه نیز اظهار داشت: این خبر نیز به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچ اطلاعی از نمایش فیلم برای رئیس جمهور ترکیه ندارم.

براساس این گزارش، برخی منابع خبری امروز مدعی شدند:«رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه پس از نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) در سینماهای این کشور، ضمن تقدیر و ابراز رضایت از این فیلم، مبلغی معادل 20 میلیارد تومان را به مجید مجیدی اهدا کرد».

وی در ادامه افزود: انتشار این شایعات و اخبار کذب در راستای تخریب وجهه این فیلم و عملیات روانی علیه آن است که گروه‌های تکفیری و دشمنان آن در منطقه ایجاد می‌کنند.

«محمد رسول‌الله(ص)» که با فروش 14 میلیارد تومانی پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است، از سوی سازمان سینمایی به عنوان نماینده کشورمان به اسکار معرفی شده و هفته گذشته نیز جایزه ویژه جشنواره کمریمیج لهستان به طور مشترک به مجیدی و ویتوریو استورارو اهدا شد.