سرویس فرهنگ و هنرافکار نیوز - باتوجه به ماهیت فیلم ها ی که در طول چند سال گذشته برای اکران در عید فطر حضور داشتند وسهمیه مشخصی که معمولا در اختیار فیلم های کمدی قرار می گیرد زنان ونوسی مردان مریخی یکی از فیلم های اصلی عید فطر امسال .زنان ونوسی و مردان مریخی ساخته کاظم راست گفتاراست ودر قالب طنز ساخته شده است.

به گزارش افکار نیوز روزنامه تماشا درآخرین شماره ی هفته ی گذشته نوشت: کاظم راست گفتار در گفتگو با تماشا می گوید: فضای این کار خانوادگی است و اگر همه ی مردم این فیلم را ببینند آمار طلاق ۳۰ درصد کاهش خواهد یافت

این فبلم خوش رنگ لعاب است و به مسائل خانوادگی می پردازد بنابرین من به نوجونان توصیه می کنم که این فیلم را همراه خانواده ببینند چ. ن ممکن است سوالاتی برای آنها به وجود بیاید که بهتراست همراه خانواده باشند تا والدین آنها سوالات احتمالی آنها را پاسخگو باشند
ما در این فیلم سعی کردیم خانواده اصیل ایرانی را نشان بدهیم وبه نوعی در مقابل مسائل انحرافی که این روزها در ماهواره ها به وفوردیده می شود و بنیان خانواده ها را زبر سوال می برد خانواده ایرانی ومبنای تحکیم آن را در قالب طنز مفره به ببیننده القا کنیم.

کاظم راست گفتار معتقد است که فیلم پرفروش وپر مخاطب خواهد شد چرا که یک طنز و سرگرم کنند ه است وبازی زیبای بازیگرانی چون امین حیای بهاره رهنما وشیلا خداد از نکات مثبت و جذاب این فیلم خواهد بود ضمنا این فیلم داستان جدیدی دارد کاظم راست گفتار که پیش از این کاره های چون نقاب داماد اجبار عروس خوش قدم را دپرونده دارد می گوید: این فیلم با بقییه فیلم ها یم فرق دارد و خیلی مهیج است.

بازیگران این فیلم امین حیایی، بهاره رهنما، شیلا خداداد، ‌ غلامحسین لطفی، یوسف صیادی، اکرم محمدی، سحر زکریا، شراره رخام، الیکا عبدالرزاقی، رامش صفایی، مژگان جودی، مهدی صباغی، سیدابراهیم بحرالعلومی، احمد ایراندوست، سارا میرزایی، الهه حصاری، آتنا بهگام و امیرحسین رستمی به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان «زنان ونوسی، مردان مریخی» آمده است: همسر مهندس جوانی به نام سعید وی را مجبور می‌کند مبلغ هنگفتی قرض کرده و او را برای اسکی و تفریح به فرانسه و کوه‌های آلپ بفرستد. در آلپ هنگام اسکی، زن در یک یخچال طبیعی سقوط کرده و می‌میرد. سعید پس از بیرون آمدن از بهت و حیرت ناشی از مرگ همسرش با دختر دیگری ازدواج می‌کند، اما بلافاصله بعد از ازدواج جسد یخ زده همسر قبلی در کوه آلپ پیدا می‌شود و در اثر اتفاقی زنده شده و به ایران برمی‌گردد … و این سرآغاز ماجرایی طنز‌آمیز و عجیب و غریب می‌شود به نام زنان ونوسی، مردان مریخی.

عوامل فيلم زنان ونوسي، مردان مريخي عبارتند از: دستيار اول و برنامهريز: محمدجواد رجبزاده، گروه نويسندگان: حسين مثقالي و شعله نيکروش، عكاس: احمدرضا شجاعي، مدير فيلمبرداري: عليرضا زرين دست، صدابرداران: محمود خرسند، وحيد دوزنده، طراح گريم: عبدالله اسكندري، طراح صحنه و لباس: ويشكا آسايش، تهيهكننده: سيد محمدرضا مفيدي، محصول آمايش هنر