سریال تازه شبکه یک با امیرجعفری و همسرش

در سریال چک برگشتی امیرجعفری، ریما رامین فر، هدایت هاشمی، هومن برق نورد، یوسف صیادی، علی صالحی، امیر حمیدزاده، احمد مهرانفر، بهاره رهنما و فریبا نادری بازی کرده اند.

امیر جعفری نقش جوانی به نام لطیف را دارد که به تازگی از زندان آزاد شده است و قصد دارد با فراموش کردن سوء سابقه خود برای امرار معاش شغل تازه ای دست و پا کند، ولی به دلیل سابقه منفی و خلافش کسی حاضر نمی شود به او کار دهد. او به هرجا که می رود با در بسته روبه رو می شود و مشکلات او با ماجرای یک چک برگشتی دو برابر می شود.

عوامل این سریال عبارتند از دستیاران کارگردان: علی صالحی و داود زادق آبادی، منشی صحنه: محسن بهاری، مدیر تصویربرداری: جمال شمس، صدابردار: فرشید احمدی و میثم کیامرثی، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح لباس و صحنه: آرزو غفوری، مدیر تدارکات: سعید رضوی و بازیگردان: احمد مهرانفر.

سریال «چک برگشتی» در ۱۳ قسمت از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

امشب ۲۸ آذر ماه نیز قرار است یک قسمت از مجموعه داستانی «گروه ضربت» پخش شود. این مجموعه پلیسی محصول سال ۲۰۰۸ استرالیاست و داستان آن براساس اتفاقات واقعی گروه ضربت این کشور و پرونده های این بخش ساخته شده است و وقایع آن در شهر ملبورن اتفاق می افتد.

جان ادواردز و کریستوفر لی کارگردانی این مجموعه را به عهده داشته اند و راجر کروزر، کالان ملوی و کلر وندربون به نقش آفرینی در این اثر پرداخته اند. «گروه ضربت» امشب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می رود.