ورود یک بیماری واگیردار به سینمای ایران

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این کم کاری درسینما و تلویزیون اتفاقی است که تقریباَ برای تمام هم نسلان من می افتد و فیلمنامه هایی که به دستم می رسد برای کارکردن مناسب نیستند و گرنه من هم دلم می خواهد که در سینما و تلویزیون حضور پیدا کنم البته نه به هر قیمتی بلکه می خواهم با کار خوب دیده بشوم.

 

وی تصریح کرد: من امسال هیچ کاری را برای ایفای نقش قبول نکردم فقط سال گذشته دو تله فیلم برای رسانه داشتم که آن دو تا تله فیلم برای پخش آماده است اما زمان پخش آن را نمی دانم.

 

بروفه افزود: امسال پیشنهادات کاری به من دادند یا آنقدر خوب نبود که ترجیح دادم کار نکنم و یا آنهایی که نسبتاَ خوب بودند رقم ها و دستمزدهای بسیار پایینی به من پیشنهاد می کردند که من از این رقمها بسیار شوک زده هستم و انگار یک بیماری واگیردار وارد سینما شده است. من خدا را شکر متأهل هستم و فکر کردن به هزینه های زندگی کار من نیست.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: کارهای تبلیغاتی بسیار زیادی به من پیشنهاد شده است اما اگر قرار باشد به عنوان ابزار از معروفیت خود استفاده کنی شاید راحت تر بتوانی یک شغل و بیزینس دیگری را راه اندازی کنی که از نظر من شغل دوم هیچ اشکالی ندارد ولی من تعریفم را با همین شغل دوست دارم و ترجیح می دهم تنها بازیگری را ادامه دهم اما هیچ ایرادی ندارد که یک شغل ثابت داشته باشی و کار هنر را به عنوان یک علاقه ادامه دهیم و نه به عنوان یک حرفه و شغل و همانطور که گفته ام پیشنهاداتی برای تبلیغات به من شده است و هیچ کدام از آنها را من جدی نگرفته ام و امسال با خیال راحت زندگی کردم زیرا کاری را که دوست نداشته ام انجام ندادم و در گذشته تجربیاتی در خصوص این موارد داشتم چون که من در دو کار ایفای نقش کرده ام که نتیجه آن را دوست نداشتم و خیلی اذیت شدم به همین دلیل ترجیح می دهم صبوری کنم.