استقبال گسترده از اولین جشنواره رسانه ای ابوذر

 مسعود بصیری ، با اشاره به برگزاری نخستین "جشنواره رسانه ای ابوذر"، ضمن تقدیر از استقبال گسترده فعالانه رسانه ای کشور، اعلام کرد: تاکنون بیش از 800 اثر از نزدیک به 650 خبرنگار و فعال رسانه ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

بصیری با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره درمقطع کنونی ومهلت محدودارسال آثارتاکید کرد: از عموم فعالان و اصحاب رسانه دعوت می کنم در این جشنواره مشارکت فعالانه داشته و آثار شاخص و برجسته خود راتابیستم دیماه ارسال نمایند.

وی یادآور شد: روند داوری مسابقه در موضوعات مختلف آغاز شده است.

گفتنی است نخستین "جشنواره رسانه ای ابوذر" در محورهای "تولید ملی و اقتصاد مقاومتی" ، "دفاع از دستاوردهای هسته ای" ، "شناخت دشمن و اتکا به توان داخلی" ، "بیداری اسلامی و مبارزه با تروریسم" و "موضوعات اجتماعی" با همت سازمان بسیج رسانه و به منظور "نمایش نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی بخشی قشرهای مختلف مردم" در حال برگزاری است. علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در قالبهای گزارش، خبر، عکس و تیتر از طریق کدپستی 1345746989 و آدرس پست الکترونیکی jashnvareh.abouzar@chmail.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال و یا با شماره تلفن های 66577687 و 66577685 ارتباط برقرار نمایند. آثار ارسال شده از سوی شرکت کنندگان در جشنواره باید در یکی از رسانه های مکتوب و یا مجازی منتشر شده باشد.