ارژنگ امیرفضلی افزود: هیچ کدام از رسانه‌ها از این خبر اطلاعی ندارند و من با این دو درد همچنان روی صحنه نمایش حاضر می‌شوم و کارم را ادامه می‌دهم. حدود یک ماه است که به پزشک متخصص مراجعه می‌کنم. مهره انتهای کمرم ترک برداشته و پایم هم از جایی که قبلاً شکسته بود دوباره آسیب دیده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: یکی از این حادثه‌ها بر حسب اتفاق رخ داد. از پشت به شدت به یک صندلی خوردم. دیروز هم خیلی ساده داشتم راه می‌رفتم که صدای پیچ خوردن استخوان پایم را شنیدم. امروز هم باز وقت دکتر دارم. پزشک معالجم گفت که اگر دو سه روز استراحت کنی می‌توانی راه بروی. او گفت با توجه به صدمه‌هایی که دیده‌ای فعلاً بازی کردن در تئاتر برای تو مثل خوردن سَم است. ولی با این حال –به دلایلی- در شرایطی هستیم که نمی‌توانم تئاتر را ترک کنم.

امیرفضلی توضیح داد: این‌ها غیر از درد کلیه‌هایم است. پیش از این‌ها سنگ کلیه دفع می‌کردم. طی همین مدت سرما هم خوردم و فشار خونم هم بالا رفت.

وی با اشاره به نمایشی که در آن بازی می‌کند، گفت: «طرز تهیه شوهر» کمدی صرف است. هر شب انبوده تماشاچی‌ها برای دیدن این نمایش بلیت می‌خرند و من نمی‌توانم بگویم که کمرم شکسته و پایم پیچ خورده و نمی‌توانم نقش خودم را در این نمایش اجرا کنم. دیشب تا صبح از شدت درد ضجه زدم و صبح به هر رنج و زحمتی بود رفتم رادیولوژی و از پایم عکس گرفتم. آن‌قدر پایم درد داشت که فکر کردم حتماً استخوانش شکسته است. اما دکتر گفت از همان جایی که قبلاً شکسته به گونه‌ای بد ضربه دیده است. دکتر تأکید کرده است که تا یکشنبه که اجرا دارم پایم را اصلاً تکان ندهم. البته چنین نشد و من همچنان روی صحنه‌ام.