آکادمی اسکار در پی تغییر قوانین خود

به علت افزایش انتقادها در زمینه ی نبود تنوع در فیلم های ارسالی به وسیله نامزد های دریافت جایزه اسکار، آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک تصمیم دارد قوانین جدیدی را وضع کند. در این قوانین افراد رنگین پوست بیشتری اجازه خواهند یافت  تا عضو هیئت داوری این انجمن شوند؛ در نتیجه، فیلم های بیشتری به وسیله این افراد انتخاب می شود.

 

در نشست عصر سه شنبه هفته گذشته که پشت درهای بسته انجام شد ، 51 عضو این آکادمی درباره افزایش فیلم های پذیرفته شده در بخش های مختلف نمایشی تصمیم گیری خواهند کرد. 
علاوه برآن  ، آکادمی در زمینه ی نحوه ورود اعضای جدید تصمیم گیری خواهد کرد. معیار انتخاب اعضای جدید، دانش موقعیتی آنان بر اساس حساسیت موضوع خواهد بود.

 

با این حال ممکن است بعضی از تدابیر با مقاومت برخی از اعضا روبرو شود. بسیاری از اعضای این آکادمی معتقدند هنوز برای اعمال تغییراتی تا این اندازه گسترده زود است. یکی از اعضا در این مورد افزود: " قوانین جدید دقیقا ان چیزی بود که انتظار نداشتم اتفاق بیفتد . انجمن باید به جای افزایش تعداد اعضا ، تعداد جوایز مربوط به بخش های مختلف را افزایش دهد و یا تعداد بیشتری از نامزد های معرفی شده را برای دریافت جایزه انتخاب کند. در حال حاضر انتخاب جوایز بر اساس رای اعضا  به پنج فیلم برتر صورت می گیرد. بسیاری از اعضا معتقدند سیستم جدید، فیلم های مستقل را به بهای فیلم های تجاری انتخاب می کند.