«بارکد» جدیدترین اثر بلند سینمایی مصطفی کیایی است که مانند برخی از فیلم‌ها در حال انجام کارهای فنی پایانی برای آماده‌سازی نسخه DCP و ارائه آن به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.

 

از ظاهر عکس‌های منتشر شده و بازیگران حاضر در آن می‌توان فهمید، مخاطب با فیلمی جوان‌پسند، فضایی متفاوت و لوکیشن‌های خاص و ... روبرو است؛ اما در اصل باید صبر کرد و دید در پایان جشنواره فیلم فجر چه اتفاقی برای این فیلم و دیگر فیلم‌های حاضر خواهد افتاد و تا چه حد می‌تواند نظر مخاطبان، اهالی رسانه و منتقدان را به سمت خود جلب کند.

 

«بارکد» این روزها کارهای پایانی موسیقی و اصلاح رنگ خود را پشت سر می‌گذارد و احتمالا تا چند روز آینده نسخه DCP آن آماده می‌شود.

 

گفتنی است؛ «بارکد» پنجمین فیلم مصطفی کیایی در مقام کارگردانی است که تهیه‌کنندگی آن را نیز خود کیایی برعهده دارد و بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره‌ کیان‌افشار،‌ بابک بهشاد،‌ علی کوچکی،‌ رضا شریفی‌نژاد، آرش تاج، سحر آربین، مرجان علی‌زاده،‌ شهرام جمشیدی، سمانه عارف‌پور و با حضور پژمان بازغی و با هنرمندی رضا کیانیان از بازیگران این فیلم هستند.

 

خلاصه داستان: پشت هر آدمی داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم، بهتره قبل از هر قضاوتی یه کم صبر داشته باشیم.

 

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

 

نویسندگان: مصطفی کیایی و مهیار شاهرخی/ مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری/ تدوین: نیما جعفری جوزانی/ موسیقی: آرمان موسی پور/ مجری طرح: عباس حقیقی/ مدیر تولید: سجاد رحیمی/ صدابردار: مهدی صالح کرمانی/ صداگذار: علیرضا علویان/ طراح چهره پردازی: محسن دارسنج/ طراح صحنه و لباس: حجت اشتری / سرپرست پروژه کارگردانی و برنامه ریزی: هومن خواجه نوری/ نورپرداز: مرتضی نجفی/ برنامه ریز: محمد ثقفی/ منشی صحنه: سعیده دلیریان/ جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک/ جلوه های ویژه بصری: امیررضا معتمدی/ مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی/ عکاس: نادر فوقانی/ مشاور رسانه‌ای: آریان امیرخان