از فرش قرمز حاتمی کیا تا فرزاد موتمن که هنوز سحر را ندیده است

جشنواره فیلم فجر به نیمه خود رسید و در پنجمین روزاز این رویداد سینمایی کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر؛ پردیس سینمایی ملت شاهد حواشی جالبی بود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

*«من» بدون لیلا و روحیه سپاس و سپاسگزاری بهنوش بختیاری 

در مراسم فرش قرمز «من»ساخته سهیل بیرقی بازیگر نقش اصلی فیلم لیلا حاتمی حضور نداشت و البته استقبال کم رمقی از عوامل و بازیگران فیلم در این مراسم انجام شد.

بهنوش بختیاری از دیگر بازیگران فیلم «من» در این مراسم گفت: می خواهم از شما خبرنگاران تشکر کنم چرا که شما باعث پیشرفت سینما هستید و باید قدردان شما بود.

 

* آبیار: فرش قرمز آری/حاتمی کیا:فرش قرمز خیر

فرش قرمز فیلم نفس به کارگردانی نرگس آبیار با حضور پانته آ پناهی ها ، گلاره عباسی، مهران احمدی و حسین قاسمی در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر- پردیس ملت برگزار شد.

نرگس آبیار در این مراسم گفت: ایده ی فرش قرمز ایده ی بسیار خوبی است که در اینجا هنرمندان با مردم ارتباط داشته باشند. فیلم نفس فیلمی است راجع به معصومیت و کودکی.

این در حالیست که در همین روز در سینما رسانه برج میلاد فرش قرمز فیلم بادیگارد به این جهت که حاتمی کیا اعلام کرد که اعتقادی به فرش قرمز ندارد و نه خود و نه هیچ یک از عوامل روی فرش قرمز نمی آیند، فرش قرمز بادیگارد جمع شد.

 

* نفس و ساره کوچولوی قهرمان

فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار یک قهرمان کوچک داشت که و به اذعان تماشاگران از پس نقش آفرینی درفیلم نفس به خوبی برآمده بود، بهار فیلم نفس یا همان ساره 9 ساله می گوید که بازیگری را دوست دارد و باز هم می خواهد در آینده فیلم بازی کندو به نظر می رسد آینده خوبی در این عرصه پیش روی ساره کوچک قرار دارد.

 

* بلیت فروشی به نفع کودکان کار

در ورودی پردیس سینمایی ملت از شب گذشته غرفه ایی بناشده و در آن بلیت هایی مهربانی به فروش می رسد این بلیت ها تنها ارزش قانونی و معنویشان لطف حاضران در پردیس به کودکان کار است و بس. تمام حقوق این برنامه قرار است متعلق به کودکان کار باشد. این اقدام به واقع بسیار قابل احترام و جالب است.

 

* کارگردان آخرین بار کی سحر را دیدی که هنوز سحر را ندیده بود

فرزاد موتمن با حضور در فرش قرمز فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی گفت: من هنوز فیلم را ندیدم و آمدم که آن را با مردم ببینم.

 

* وی آی پی به اسم خبرنگاران و به کام جا ماندگان

سالن وی آی پی که بعد از کش قوس فراوان نصیب خبرنگاران شده هر روز با ظرفیت تکمیل به اکران فیلم می پردازد و به نظر می رسد جز خبرنگاران هر که از سالن های اصلی جا مانده می تواند به اینجا پناهنده شود!