تجلیل از سالار عقیلی در جشنواره مرشدان برتر

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره مرشدان برتر ایران در تهران با معرفی برندگان سردم زرین، سردم سیمین و دیپلم افتخار در بخش انفرادی شاخه‌های ضرب نوازی، حماسه‌خوانی و مرکب خوانی و همچنین بخش گروهی پایان می‌گیرد.

در آیین اختتامیه، برترین های 5 دوره قبلی جشنواره اعم از برترین ضرب نواز سنتی، برترین حماسه خوان، نخبه مرشدی، برترین آواز خوان سنتی، برترین مرکب خوان، برترین ضرب نواز نوین، پیشکسوت ترین مرشد، مسن ترین مرشد و برترین مرشد دانشگاهی نیز تجلیل خواهند شد.

چندی پیش سالار عقیلی در رقابت‌های کشتی جام بین‌المللی تختی از بخش‌هایی از سمفونی زنده یاد تختی را به همراه ارکستر سمفونیک تهران اجرا کرد. بنابر اعلام فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای با توجه به این موضوع و با در نظر داشتن این نکته که سالار عقیلی طی سالیان گذشته اجراهای حماسی بسیاری داشته است، بر همین اساس این فدراسیون در نظر دارد از این خواننده موسیقی ایرانی به عنوان یک هنرمند شاخص در بحث حماسی‌خوانی تجلیل به عمل آورد

بر اساس این گزارش اختتامیه ششمین جشنواره مرشدان برتر ایران ساعت 15 دوشنبه 19 بهمن در مجموعه فرهنگی سیدالشهدا(ع) واقع در میدان هفتم تیر، ابتدای خیابان مفتح جنوبی برگزار می‌شود.