فرهاد اصلانی بازیگر سینما، گفت: فیلم هایی که امسال در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده است بسیار متنوع است. شخصا به عنوان یک بازیگر این تنوع فیلم ها را دوست دارم. نکته مثبت دیگر اینکه اکثر بازیگران نیز در جشنواره امسال کار دارند.

وی افزود: مسئله اصلی سینما مخاطب است و امیدوارم که مخاطبان سینما از دیدن این فیلم هایی که در جشنواره امسال نمایش داده می شود لذت ببرند. در حقیقت در این جشنواره و تا امروز همه نوع فیلم را مشاهده کردم.

اصلانی ادامه داد: در میان فیلم هایی که تا امروز در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر مشاهده کردم می توانم از فیلم "ابد و یک روز" به عنوان یکی از بهترین فیلم ها نام ببرم. همچنین به عنوان علاقه شخصی خودم نیز می توانم از فیلم "ایستاده در غبار" نام ببرم که از دیدن آن لذت فراوانی بردم.

از دیدن این فیلم لذت بردم و به کارگردان آن آقای مهدویان تبریک عرض می کنم. افتخار می کنم که چنین فیلمسازی در سینمای کشور داریم. امیدوار هستم که در آینده هم کار خود را تا این اندازه درخشان ادامه بدهد.

فیلم سینمایی آبنبات چوبی ساخته آقای فرح بخش را فیلم روبه جلویی می دانم و پیش بینی هم می کنم که در گیشه هم موفق خواهد بود. برای این موفقیت و این پیش بینی هم دلایل خاص خود را هم دارم.