سریال «زعفرون» که به تازگی به «دورهمی» تغییر نام داده، دومین سریال شبکه نسیم است. پیش از این سریال «حالت خاص» از این شبکه روی آنتن رفته بود که پس از ساخت با نظر مسئولان در این شبکه به نمایش درآمد. اما «دورهمی» اولین سریالی است که برای این شبکه تولید می‌شود.

بازیگران جدید این سریال الیکا عبدالرزاقی، مهران رنجبر و محمد نادری هستند که به بازیگران قبلی آن یعنی شقایق دهقان، مهران مدیری و امیر مهدی ژوله اضافه شده‌اند.

پس از امیر مهدی ژوله که اولین تجربه بازی در یک سریال را از سر می‌گذراند، حضور مهران مدیری در این سریال اتفاق جالب توجهی است. البته مدیری در  سریال «قلب یخی» به عنوان بازیگر حضور داشت، اما این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شد و با این حساب آخرین حضور او به عنوان بازیگر در تلویزیون، در سریالی که خودش کارگردانی آن را بر عهده ندارد، به سال 1380 و «دردسرهای والدین» به کارگردان مسعود نوابی بر می‌گردد.

در سریال «دورهمی» به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی که روابط عمومی آن هنوز نامی از کارگردان این اثر نبرده است، به جز بازیگران ثابت، یک بازیگر مهمان نیز در هر قسمت حضور خواهد داشت.

بر اساس گزارش فارس، ساخت دکور «دورهمی» جمعه به پایان می‌رسد و تصویربرداری با انتخاب کامل بازیگران طی روزهای آینده آغاز خواهد شد. این مجموعه کمدی قرار است با ساختاری متفاوت روی آنتن رود و در هر قسمت از آن ٣٠٠ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام کرده‌اند، به تماشای بازی بازیگران می‌نشینند.

از دیگر عواملی که حضورشان در این پروژه قطعی شده می‌توان به نویسنده امیر مهدی ژوله، طراح صحنه و دکور مهدی هاشمی، طراح گریم ایمان امیدواری، طراح لباس پیام حسین سوری، برنامه ریز و دستیار یک کارگردان حسن لباف و مشاور رسانه‌ای امین اعتمادی اشاره کرد.