آرزوی محمد علیزاده در شب خاطره‌ها

در چهارمین شب سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر سالن همایش نمایشگاه بین المللی میلاد در شب سرد و زمستانی شنبه 24 بهمن در دو سانس میزبان هواداران محمد علیزاده خواننده‌ی عاشقانه‌های محبوب پاپ بود.

 

قبل از شروع برنامه، تب سلفی گرفتن بسیار داغ بود و حضار چنان سرگرم این موضوع بودند که تاخیر چند دقیقه‌ای در اجرا را زیاد متوجه نشدند.

 

سپس بعد از پخش آنونس جشنواره، نوازنده‌ها وارد صحنه شدند که این نوید شروع شدن برنامه را می‌داد و با خوشحالی مردم همراه بود.

 

پس از آن، علیزاده با خواندن قطعه «خیلی برام عزیزه خاطرت...» وارد صحنه شد و همزمان با هوادارانش احوالپرسی کرد، در میانه‌های سالن یک ردیف از کانون هواداران او نشسته بودند که همگی شال سفیدی را بر گردن داشتند که بر روی آن جمله «محمد علیزاده عاشقتیم یک جور خاص» حک شده بود که علیزاده با دیدن این محبت از آنها تشکر و به سمت آنها تعظیم کرد.

 

او گفت: اولین اجرا جدی زندگی من 2 سال پیش، از جشنواره فجر شروع شد و این خیلی خاطره‌ی خوبی برای من است.

 

قطعه دوم «هواتو کردم» را به همه‌ی آدمهای مهربان تقدیم کرد.

 

«حس فوق العاده» و «مرد که غصه میخوره» قطعات دیگر این اجرا بودند که آن را با آرزوی سلامتی و خوشحالی برای تمام مردم خواند.

 

در این بین، تماشاگران به حدی با اجرای علیزاده عجیبن شدند که جمله «محمد دوست داریم» از فضای سالن به گوش می‌رسید.

 

«غم دنیاست»، «دل بی تو غم زده»، «فکرشم نکن»و «برگرد هواتو کردم» از اجراهای بعدی این خواننده بود که فضای سالن را بسیار عاشقانه کرد و همخوانی مردم نیز قابل توجه بود.

 

علیزاده با خواندن «دارم بهت میگم دوست دارم برای آخرین بار...خدانگهدار» هوادارانش را غافلگیر کرد و کار جدید خود را برای اولین بار دراین کنسرت اجرا کرد.

 

قطعه «حس آرامش » را به دلیل شکرگزاری از خدا و نعمتهایش اجرا کرد...

 

از نکته‌های جالب این کنسرت تکرار جمله «دوستون دارم» از زبان محمد علیزاده خطاب به هوادارانش بود. او حتی این کلمه را در بین ترانه‌هایش جا می‌داد و تقدیم به دوستدارانش کرد.

 

عظیم روحانی (کلاسیک گیتار)، محمد شعبانی (کوبه‌ای)، علی شهبازی، علی پور نگهبان (گیتار بیس)، محمد میرزاده، ایمان ذاکری (درامز)، اشکان موسوی (ویالون)، سعید حماسی (کیبورد)، اشکان صدیق و حسین اویسی (رهبر ارکستر) او را همراهی کردند.

 

و در آخر، حسن ختام این اجرا قطعه پرطرفدار «جز تو» بود و اینکه علیزاده آرزو کرد که کنسرت‌های رقابتی داشته باشیم تا بتوانیم خودمان را محک بزنیم.