از پخش برنامه تلویزیونی «سه شو» به تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و اجرای جواد رضویان و مهران غفوریان در شبکه سه سیما مدت کوتاهی نمی گذرد. این برنامه مسیر خود را در حد متوسط و بدون اینکه نوآوری خاصی در اجرا یا آیتم‌های مختلف داشته باشد، روی آنتن می‌رفت که یک خبر جنجالی، نام آن را بر سر زبان‌ها انداخت.

ماجرا از چند روز پیش شروع شد که جواد رضویان در پست اینستاگرامی خود تلویحا اعلام کرد از برنامه «سه شو» جدا شده است.

او در این پست آورده بود: سلام و عرض ارادت خدمت تک تک شما خوبان؛ سپاس از عنایت و حمایت همیشگیتون که از حقیر داشتید، امیدوارم که روسیاه و شرمنده این همه محبت نباشم، تک تک کامنت‌هاى پست قبلى رو خوندم و از یک طرف خوشحال از توجه شما عزیزان بودم از طرفی هم خجل که واقعا الان شرایط حضور در تلوزیون رو ندارم، حتما یک روزى به همین زودى ها اگر عمرى بود دلیل این تصمیم رو خدمت عزیزتون عارض میشم. باز هم سپاس بیکران حقیر رو بپذیرید، تا نفسى هست مدیون شما هستم ، در مورد تصویر هم هیچى نگم بهتره.... دمتون گرم ، عشقتون ابدى، یاحق.

این در حالی است که ابراهیمی تهیه کننده کار نیز تغییر کرده و «سه شو» در ادامه مسیر تولید به «مهران مهام» سپرده شده است.

«مهران مهام» درباره تغییرات اخیر این برنامه تلویزیونی که روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، گفت: در حقیقت این پروژه شرایط ایده‌آلی در مرحله تولید نداشت و می‌توان گفت که زمان تولید از زمان در نظر گرفته شده طولانی‌تر شده و این یعنی ایجاد هزینه مضاعف آن هم در مقطعی که بار مالی بسیاری بر دوش تلویزیون قرار دارد.

وی ادامه داد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم تولید آیتم‌های مختلف را از هم جدا کنیم تا کار گروه در گرو یک نفر نباشد و کمی سرعت تولید را بالا برده و به آن نظم بیشتری ببخشیم.

مهام همچنین درباره جدایی جواد رضویان از این پروژه نیز تصریح کرد: آقای رضویان چون مدت طولانی مرحله تولید درحاشیه را گذرانده بود و پس از آن هم به سه شو آمده بود، احساس خستگی می‌کرد و ترجیح داد فعلا کمی استراحت کند. در حال حاضر نیز با بیژن بنفشه‌خواه صحبت شده تا به جای ایشان در کار حاضر شوند و فعلا نیز حدود 11 قسمت جدید تصویربرداری شده است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه تولید «سه شو» در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته و پس از تثبیت نظم حاصل شده به دنبال افزایش کیفیت هستیم و امیدوارم بتوانیم با ارتقاء کیفی این اثر، برنامه‌ای جذاب برای مخاطبان فراهم کنیم. این در حالی است که بخش خوانندگی را به جوانان مستعد کشورمان سپرده‌ایم و آنها نیز با علاقه پی‌گیر حضور در برنامه هستند و تا به حال نیز استعدادهای خوبی در این زمینه کشف شده است.