بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ؛ در خصوص حضور خود در سریال «غیرعلنی» گفت: نقش «فرانک عظیمی» در «غیرعلنی» که من بازی کردم، بیش از هر چیز دیگری به دنبال پول و موقعیت است. نمی‌توان او را شخصیت مثبتی دانست، اما دوست‌داشتنی است و به نظر می‌رسد مخاطبان با این نقش ارتباط برقرار می‌کنند.

 

وی افزود: فرانک عظیمی مشاور رضا پورکریمی یکی از نامزدهای انتخاباتی سریال با بازی برزو ارجمند است. «فرانک» با «رضا پورکریمی» نسبت خانوادگی دارد و دختر عمه و خواهر رضاعی این شخصیت است و در مسیر انتخابات همراه اوست. به همین دلیل نامزد رضا نسبت به ارتباط این دو با یکدیگر کنجکاو می‌شود و ... 

 

بازیگر سریال تلویزیونی «پژمان» در خصوص ویژگی‌ نقش افزود: «فرانک» در واقع زنی شکست خورده و ناموفق در زندگی‌اش است؛ اما اصرار دارد در کلاس‌های موفقیت شرکت کند.

 

وی ادامه داد: «فرانک عظیمی» جزو نقش‌هایی است که پیش از این نظیر آن را کمتر در تلویزیون دیده‌ایم. شخصیتی متفاوت است و شاید شبیه آن را خودم قبلا در سریال «گاوصندوق» بازی کرده بودم که سال‌ها قبل از شبکه سه پخش شد.

 

وی درباره نوع کمدی یا طنز به کار رفته در نقش نیز عنوان کرد: جنس کمدی که من معمولا در بازی‌ام دنبال می‌کنم، موقعیت محور است. خیلی به کلام متکی نیست. مثلا «فرانک» تاکید کرد که سه گام تا موفقیت فاصله بیشتر نیست و این جمله برای او به یک شعار تبدیل شده است. اصرار دارد که آن را به اطرافیان خود هم انتقال دهد. خود من هم به کلاس‌های مثبت‌اندیشی و روانشناسی علاقه دارم و گاهی هم در آن شرکت می‌کنم. بعضی از این کلاس‌ها واقعا تاثیرگذار است؛ اما ما در «غیرعلنی» کاریکاتوری از مدرسان این کلاس‌ها را برای فرانک شبیه‌سازی کرده‌ایم.

 

بازیگر «خوب، بد، زشت» درباره تجربه همکاری با مهرداد خوشبخت اظهار داشت: من قبل از این با مهرداد خوشبخت تجربه همکاری نداشتم اما تعریف حرفه‌ای بودن ایشان را شنیده بودم. چند سالی است که همکاری با کارگردانانی که همکاری با آن‌ها آرامش بیشتری به من می‌دهد برایم از همکاری با آن‌هایی که شاید از نظر اسم معروف‌تر هستند، اولویت دارد. اما پیمان‌ قاسم‌خانی قبل از شروع کار به من گفت که خوشبخت یکی از خوش‌تکنیک‌ترین کارگردان‌هاست. اکنون بعد از چهل جلسه همکاری می‌توانم او را یکی از سه کارگردان برتر از نظر مدیریت، کارگردانی و اخلاق بدانم که تا کنون با آن‌ها همکاری کرده‌ام.

 

رهنما با اشاره به آماده بودن فیلمنامه‌ این سریال در ابتدای کار خاطرنشان کرد: این یکی از ویژگی‌های مطلوب کار است و تکلیف بازیگر را در برنامه‌ریزی کاری‌اش روشن می‌کند. وقتی فیلمنامه کامل داریم، معلوم است چند جلسه فیلمبرداری داریم و زمان‌بندی و نظم در کار حکم‌فرماست. ضمن این که آقای خوشبخت از بازیگران خواست تا گر پیشنهادی برای هر نقش دارند به آن اضافه کنند.

 

گفتنی است؛ مینی‌سریال «غیرعلنی» به قلم مهدی حمزه و حسین‌تراب‌نژاد به کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط مهدی جودی در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی تهیه و از 24 بهمن از شبکه دوم سیما روی آنتن رفته است.