خانم بازیگر درباره مهاجرت به شبکه‌های‌بیگانه می‌گوید

متین ستوده بازیگر سریال «غیر علنی» گفت:‌ مدتی مشغول بازی در سریال «غیر علنی» به کارگردانی مهرداد خوشبخت بودم که در حال پخش است.

وی ادامه داد:‌در این سریال همانطور که دیدید نقش «ریحانه عنایت» دختر خبرنگاری را بازی می‌کنم که نقش مقابل و در واقع نامزد «امیررضا پورکریمی» با بازی «برزو ارجمند» است.

این بازیگر همچنین افزود: به این دلیل که کلیت این سریال طنز موقعیت است، به هر حال شخصیت من نیز رگه‌هایی کمیک دارد و زیاد جدی نیست؛ اما در محیط کار کاملا جدی است و نسبت به کارش متعهد است.

بازیگر فیلم سینمایی «خانه دیگری» درباره ارتباط با ویژگی‌های یک خبرنگار نیز بیان داشت: بخشی از این موضوع وابسته به متن و شخصیت‌پردازی توسط نویسنده و بخشی از آن هم مدیون مشورت‌هایم با کارگردان بود و تمام تلاش خود را به کار بستم تا خبرنگاری را به بهترین نحو ممکن بازی کنم.

بازیگر سریال «میکائیل» ادامه داد:‌ سریال «غیر علنی» بیشتر به حواشی انتخابات می‌پردازد و قصه‌ای است که در کنار انتخابات اتفاق می‌افتد. من نیز از متن و کارگردانی و همه عوامل سریال راضی هستم و خوشحالم که در این اثر بازی کردم چراکه هر کدام از بهترین‌ها هستند.

وی درباره همکاری خود با مهرداد خوشبخت نیز افزود:‌ ایشان کارگردان خوش اخلاق و کار بلدی است که تبادل نظر یکی از اصول کاری‌شان است و از این همکاری لذت می‌برم. همچنین فضای کار مفرح و شاد است و هر کدام از بازیگران به نوبه خود سعی کردند تا نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

بازیگر سریال «یادآوری» درباره انتخاب نقش‌هایش بیان داشت: معتقدم که هنوز اول راه هستم و دوست دارم همچنان تجربه کسب کنم و ممکن است این موضوع تا ده سال دیگر نیز ادامه پیدا کند. اما در هر حال دوست دارم با کارگردان‌های خوشنام همکاری کنم و تا الان نیز این اتفاق برایم افتاده است و در جهت پیشرفتم کمک بسزایی داشته است.

ستوده با اشاره به مهاجرت برخی از هنرمندان به شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: فقط می‌توانم از این موضوع با واژه سراب یاد کنم. نمی‌توانم در این باره قضاوتی انجام دهم چراکه در جایگاه قضاوت درباره این افراد نیستم و نمی‌گویم که کار درستی انجام دادند و یا نه. تنها نظرم را نسبت به این موضوع، «سراب» عنوان می‌کنم چراکه چیزی جز سراب نیست.

سریال «غیر علنی» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی رضا جودی هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.