فضای ساخت سریال "حضرت موسی" به سلحشور داده نشد

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون در مراسم تشییع مرحوم فرج الله سلحشور  گفت: او حق خود را درباره هنر ارزشی و دینی خود فقط به خاطر خلق یکی از زیباترین داستان عاشقانه قرآن انجام دادند.

وی افزود: پرواز این هنرمند گرانقدر و ارزشی ان شاالله مبارک باشد. اما امیدوار هستم که ادامه راه ایشان را جوانان سینمای ایران طی مسیر کنند. زیرا اگر فیلم "حضرت موسی" ساخته می شد بسیاری از فضاهای داخلی و بین المللی و مردم داخلی از این کار لذت می بردند. اما صد افسوس که برای ایشان این فضا ایجاد نشد.

این بازیگر ادامه داد: پیرامون درگذشت این هنرمند بزرگ به خانواده سینمای ایران، مردم کشور و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می کنم.

چرخنده خاطرنشان کرد: درباره حواشی که درمورد یکی از اظهار نظرات آقای سلحشور پیرامون بازیگران سینمای ایران ایجاد شده بود باید به این نکته اشاره کنم که او در جواب به من گفت من به ناموس خودم توهین نمی کنم زیرا همه شما تک تک ناموس این کشور هستید.

وی اضافه کرد: این موضوع یک سوءتفاهم و یا شاید استفاده اشتباه از یک کار تبلیغاتی بوده است. شاید بهتر باشد که در این مراسم به این موضوع اشاره کنم. او به من گفت "الهام چرخنده" کتک در راه انقلاب چقدر مزه می دهد؟ او به من گفت واقعا اگر در این مسیر خود ثابت قدم هستی به این حوزه وارد شوم زیرا در این مسیر پاها، دست ها و سرها رفته تا شرف برای ما باقی بماند.

این بازیگر تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم که در مسیر درست ائمه اطهار قدم برداریم و ما هم شاگردان کوچکی در این فضا باشیم. بر این اساس وظیفه من بود که از طرف بانوان سینمای ایران در این مراسم حاضر شوم و عرض تسلیتی داشته باشم.