کنایه‌های مهران مدیری به گفته‌های مسعود فراستی

 مهران مدیری در برنامه «دورهمی» شب گذشته درباره تعاریف مختلف حریم خصوصی گفت. 

 

همچنین مهران مدیری با میزبانی از کامران تفتی از پشت صحنه و خاطرات مجموعه تلویزیونی «باغ گیلاس» و بازی خودش در این سریال بیان کرد.

 

کامران تفتی با توجه به موضوع برنامه «دورهمی» گفت: اساسا من آدم غارنشینی هستم و به خاطر فضای ناامن دنیای مجازی از تلگرام، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های مجازی دوری می‌کنم و این فضاها را دوست ندارم. 

 

در ادامه مهران مدیری به خوش صدا بودن و خوانندگی کامران تفتی اشاره کرد و خواست که این بازیگر سینما و تلویزیون برای تماشاگران قطعه‌ای را اجرا کند و اینبار «دورهمی» برای اولین بار شاهد اجرای زنده کامران تفتی در یک برنامه تلویزیونی بود.

 

پس از اجرای موسیقی، تفتی در خصوص تجاوز به حریم هنرمندان و همچنین کپی و دانلودهای غیر قانونی آلبوم‌های موسیقی گفت: گروهی مدت‌ها زحمت می‌کشند تا یک اثر خوب به بازار بیاید و بعد ما با کوتاه‌ترین مسیر، تمام تلاش‌های او را نابود می‌کنیم و یکی از بزرگترین تجاوزها در حریم موسیقی اتقاق می‌افتد.

 

کامران تفتی در پاسخ به اینکه بین خوانندگی و بازیگری کدام را انتخاب می‌کند، بیان کرد: تخصص من بازیگری است و از همین حرفه و صحنه اجرا به خوانندگی رسیدم. هر وقت قرار باشد یک کار کنم به حتم بازیگری است.

 

در ادامه بازیگر سریال «میکائیل» به بازی خوب و پخته شهاب حسینی اشاره کرد و گفت: با توجه به آنکه همه دوستان و همکارانم در مقام و جایگاه بالایی قرار دارند، اما باید بگویم که شهاب حسینی از جمله بازیگرانی است که به پختگی کامل در حرفه بازیگری رسیده است و امیدوارم روز به روز موفق‌تر باشد و سرش سلامت.

 

مهران مدیری در شب گذشته که در «دورهمی» اتفاق افتاد به گفته مسعود فراستی کمتر در صحنه قدم زد و حرفی از سه‌شنبه‌ها و سفر شمال به میان نیاورد و با جمع‌بندی و ختم صحبت‌هایش درباره حریم خصوصی برنامه را به پایان رساند.