آزاده نامداری مجری برنامه‌های تلویزیونی در خصوص بازگشت خود به تلویزیون و اجرای برنامه «امروز هنوز تموم نشده» گفت: از صبح امروز سوالات زیادی در رابطه با این موضوع به صورت پیام به دست من رسیده است. در جواب این سوال باید بگویم که هنوز حضور من در این برنامه خیلی جدی نیست.اجازه بدهید صحبت‌های لازم را در مورد این موضوع با دوستان انجام بدهم تا بدانم که موضوع از چه قرار است. در این صورت می‌توانم یک خبر قطعی را در اختیار مخاطبان قرار دهم.

نامداری تصریح کرد: در چند وقت اخیر چند پیشنهاد از چند شبکه تلویزیونی داشته‌ام که یکی از آن‌ها در شبکه یک و برنامه «امروز هنوز تموم نشده» است اما باید بگویم همچنان هیچ چیز قطعی نیست و نمی‌توانم تاریخ دقیقی را تعیین کنم.

 

مجری برنامه «خانومی که شما باشید» بیان کرد: برای تصمیم‌گیری احتیاج به زمان دارم تا بتوانم بررسی‌های لازم را انجام دهم و به کار خود قطعیت دهم. در نهایت خود نیز بسیار مایلم که نتیجه را به صورت رسمی اعلام عمومی کنم.هم اکنون در حال بررسی پیشنهادهایی هستم که برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی پیش رو دارم. به محض اینکه انتخاب نهایی را انجام دهم، نتیجه را تا چند روز آینده اعلام می‌کنم. امیدوارم هر آنچه که خیر است، پیش آید.