به گزارش خبرآنلاین، دادگاه کلیولند پس از بررسی دقیق این پرونده به این نتیجه رسید که فاکس مجرم نیست، این درحالی است که هیتر بورمن، راننده اتوبوس ماه پیش ادعا کرده بود فاکس روز ۲۸ اوت با او درگیر شده و با مشت به شکم او کوبیده است.

دلیل این درگیری تلاش فاکس برای سوار شدن به اتوبوس بورمن بود، اما این اتوبوس از قبل کرایه شده بود و فرد دیگری اجازه ورود به آن نداشت. فاکس که در حالت طبیعی نبوده قصد داشته به زور وارد اتوبوس شود و به هتل محل اقامت خود برود.

جی نورمن استارک وکیل بورمن این تصمیم را «بی‌عدالتی» خواند و گفت: «کاملا با تصمیم قاضی مخالف هستم که نتوانسته در این پرونده واضح جرمی ببیند. کاری که فاکس کرده ابدا رفتاری مدنی نبود. من هم مثل موکل خود ناراحت هستم که قاضی عدالت را اجرا نکرده است.»

در شکایت بورمن آمده بود فاکس با مشت و لگد به شکم، قفسه سینه، بازوها و پای او ضربه زده است و شدت آن به حدی بوده که بورمن به بیمارستان منتقل شده و از نظر مالی به او ضربه وارد شده. بورمن در شکایت خود نوشته که با زدن مشت به سر و صورت فاکس از خود دفاع کرده هرچند با این کار دست‌های خودش آسیب دیده است. در این درگیری لب فاکس دچار خونریزی شد.

در این شکایت بورمن درخواست ۷۵ هزار دلار غرامت کرده بود. فاکس درمورد این حکم صحبتی نکرده است. فاکس در حال حاضر با براد پیت در فیلم سینمایی «جنگ جهانی زد» همبازی شده است.

آسوشیتدپرس / ۱۷ سپتامبر / ترجمه: حسین عیدیزاده