تقدیر شورای شهر تهران از شهرداری تهران و وزارت ارشاد

به گزارش خبرنگار شهری افکارنیوز، اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران همزمان با راه اندازی مجموعه شهرآفتاب و  نیز برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در این نمایشگاه با انتشار نامه ای از شهرداری تهران به دلیل ایجاد فضای تخصصی نمایشگاهی در ابر شهر تهران و نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل پشتیبانی نرم افزاری و فرهنگی اولین نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کردند هم اکنون که حسن مطلع این نمایشگاه با محصولات فرهنگی و کتاب، بنیان گذاری شده است، نوید روزهای مفید و مؤثر برای شهروندان گرانقدر باشد.

در ادامه متن این نامه را می خوانید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهردار محترم تهران

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

در زمانیکه تعامل بین دستگاه های مختلف اجرایی و سازمان ها از ضروریات و واجبات کشور است، دو مجموعه تحت مدیریتتان با تعامل مناسب، طلیعه نمایشگاه بزرگ شهر آفتاب را سرودند.

فقدان فضای تخصصی نمایشگاهی با مختصات ابر شهر تهران در چند سال اخیر به شدت محسوس و ملموس بوده است و ایجاد مجموعه ای به این وسعت و البته به این سرعت، اعضای شورای اسلامی شهر تهران را بر آن داشت تا از زحمات شبانه روزی کارگران، کارمندان و مدیران شهرداری تهران و شهردار محترم تقدیر و تشکر داشته باشند. تلاش جهادی این مجموعه، قطعا از چشم دلسوزان نظام در هر دسته و گروه مخفی نخواهد ماند.

از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای پشتیبانی نرم افزاری و فرهنگی اولین نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم حسن مطلع این نمایشگاه که با محصولات فرهنگی و کتاب، بنیان گذاری شده است، نوید روزهای مفید و مؤثر برای شهروندان گرانقدر باشد.