آیا اقدام شب گذشه صداوسیما در دفاع از یک برنامه "بد" درست بود؟

شب گذشته فرزاد حسنی با لطف قابل تامل صداوسیما در یک برنامه زنده چنان بر منتقدان خود تاخت که انگار بر مقام شامخ بشریت انتقاده شده که صداوسیما آنتن یک برنامه زنده را برای دفاع از یک اقدام بد و بدون حضور منتقدین در اختیار وی قرار داده بود!

بنا بر این گزارش این اقدام صداوسیما نشان داد که سعه صدر در دوره کنونی مدیریت به حداقل رسیده است که چنین مخاطبان باید مورد هجمه برنامه سازان قرار بگیرند و اهانت های مجری و سایر عوامل یک برنامه را تحمل نمایند!

آنچه منتقدین درباره برنامه اکسیر مورد اعتراض خود قرار دادند این بود که نباید به شاءن و شعور کسی توهین شود آنهم در ملاء عام و قرار نیست به هرقیمتی بخندیم آن هم به یک انسان که در شریعت ما به حفظ آبرو توصیه و تاکید شده است. و باید گفت آیا این است معنای دانشگاه!؟

قطعا باید مسئولین و برنامه سازان بدانند که این نوع کارها چه از قبل طراحی شده باشد و چه بداهه باشد بسیار زشت است. این برنامه بصورت ناقص کپی برداری از یک شبکه ماهواره ای است اما در آن برنامه خارجی که اعتقادی به شریعت اسلام ندارند به هیچ وجه به شرکت کنندگان توهین نمی کنند اما در برنامه ما چطور؟

مردم می گویند اگر قرار است یک شیوه پزشکی آموزشی بدهند خوب است نه اینکه توهین کنند و بخندند به یک هموطن یادمان نرود که رسانه چه نقشی در جامعه و خانواده دارد.

 

راستی چرا یک شهروند شیک و به قول خودشان؛ های کلاس را انتخاب نکردند؟ چرا کاراکتری انتخاب کردند که از اقشار زحمت کش بود؟!

این اقدام آنها انسان را به یاد سریال و فیلمهای فارسی می اندازد که چه نقش هایی را برای سطحی از افراد جامعه انتخاب می کردند که در اذهان القا کنند آنان که اسامی ائمه و اسلامی دارند و حیا و حجاب برای شان ملاک و اصل است، از بی سوادان به معنای اخص کلمه در گستره آن هستند!

به هر حال اقدام شب گذشته صداوسیما در دفاع از یک برنامه به حدی تاسف داشت که فرزاد حسنی آنقدر خود را محق دانست که حتی مردم را چنان بی ارزش فرض کرد که گفت به مردم ربطی ندارد که ما برای یک برنامه چقدر پول می گیریم؟؟!