حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون به دنبال پیدایش توهین به شخصیت های معروف در صفحات شخصی آنها با اشاره به دست های پشت پرده این عمل ناپسند نوشت:   

 

شیطنت رسانه‌ای برای بی فرهنگ نشان دادن ایرانی‌ها +عکس 

 

نمونه های بسیاری از توهین کنندگان وهتاکان فضای مجازی که توسط کشورهای ضد ایرانی اداره میشوند. گروه منتسب به إل سعود و داعش و افراد افراطی صهیونیستی که عامل آنان شبکه منحط فارسی١ میباشد که از همان اول هم اعلام شد این شبکه فیلمهایش در هیج جا اجازه پخش ندارد و هدف آن ترویج خیانت در بین خانواده هـای ایرانی بود که بعدها در محاکم به عنوان طلاقهای فارسی١ شکل گرفت.

 

در هر صورت هدف، تخریب فرهنگ ایران است این باند و شبکه که معرفترین آن فارسی1 است وظیفه دارند در پیچ مثلا لیونل مسی ،دی کاپریو ،امینم و.....غیره با هویت ایرانی از الفاظ زشت استفاده کنند که یک ایرانی وقتی پا به کشور دیگر میگذارد به دید یک بی فرهنگ و بی ادب به او نگاه شود و مهمترین اقدام افراد مزدور این شبکه ها ایجاد تفرقه و ٢قطبی شدن بین مردم ایران که در نهایت آرزوی آنان که تجزیه ایران است بیانجامد.. نزدیک به ١٠٠٠ اسکرین شات از پیجها دارم مردم ایران در فضای مجازی یکپارچه شوید و این پیجها را ریپورت کنید.  

قدم به قدم داریم به هویت این افراد که با تشکیل شبکه و باند قصد آنان خیانت به کشور است نزدیک میشویم.