کنسرت گروه راک فارسی "امضا" برگزار می شود

فرزادجلالی سرپرست و خواننده  این گروه اظهار داشت: گروه راک «امضا» که اولین گروه راک فارسی می باشد در تاریخ 12 خرداد از ساعت 20 در فرهنگسرای نیاوران با برنامه‌ای جذاب برای هواداران این سبک موسیقی 14 قطعه را اجرا می کند.

وی ادامه داد: گروه امضا از  سال 92 شروع به فعالیت کرده و تا امروز در سالن های  فارابی ، فجر انقلاب ، برج آزادی و فرهنگسرای نیاوران کنسرت برگزار کرده است.

جلالی درباره کنسرت این گروه در فرهنگسرای نیاوران خاطر نشان کرد: در این کنسرت کاور بزرگان موسیقی راک جهان نیز اجرا خواهد شد و این نوید را به همه دوستداران موسیقی راک می دهیم که این کنسرت با برنامه ریزی های زیادی انجام شده و انها را غافلگیر خواهد کرد.

اعضای گروه امضا را  فرزاد جلالی سرپرست و خواننده،  فرهاد پرستو رهیر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد ، احسان محمودی نوازنده گیتار الکنریک یک،  پوریا نادری نوازنده گیتار الکتریک دو، پیام بهرامیان نوازنده گیتار باس ، پیمان اوصانلو نوازنده درامز و  مازیار رحیمی   تشکیل می دهند که با اجراهای خود توانسته اند بسیاری از جوانان را شیفته موسیقی جذاب خود کنند.

جلالی درباره زمان انتشار اولین آلبوم این گروه گفت: اولین آلبوم گروه امضا احتمالا اواخر امسال و یا اوایل سال آینده منتشر خواهد شد .

تنظیم های قطعاتی که اجرا می شود همه به عهده فرهاد پرستو رهبر ارکستر می باشد  که وی نسبت به کنسرت های گذسته تغییرات چشمگیری در قطعات ایجاد کرده  و با یه رویکد جدیدی نسبت به کنسرت های قبل به اجرای این قطعات میپردازد .

photo_2016-05-14_19-22-05

گفتنی است در این هفته قطعه جدیدی از این گروه موسیقی با عنوان جاده منتشر خواهد شد.

دوستداران موسیقی راک می توانند برای دریافت بلیط این کنسرت به سامانه فروش بلیط ایران کنسرت به آدرس   www.iranconcert.com  مراجعه نمایند.