سومین شماره هفته نامه «شهر امید»/ مشکلات بیماران سرطانی

این هفته‌نامه که با گستره سراسری منتشر می‌شود، در 16 صفحه به موضوعات تخصصی خیریه‌ها، انجمن‌ها، فعالیت‌های اجتماعی و انساندوستانه می‌پردازد و فعالیت‌ها و رویدادهای این حوزه را در سراسر کشور از نظر خبری پوشش می‌دهد.

یکی از ویژگی‌ها و نوآوری‌های این هفته‌نامه این است که در دومین صفحه شهر امید، صفحه‌ای ویژه، برای انتشار «نیازمندیها» با نام شهر مهربانی پیش‌بینی شده که در واقع متشکل از آگهی‌هایی کوتاه از نیازمندی‌های افراد مختلفی است که در خیریه‌های کشور ثبت و یا در «سامانه یاری شهر امید» به آدرس yari.shahromid.org ثبت شده است. این صفحه این فرصت را برای خیران و مردم فراهم می‌کند که در صورت علاقه‌مندی به مشارکت در امور خیریه به نیازمندانی که در رده‌های موضوعی مختلف، چون کمک هزینه مسکن، جهیزیه، ادامه تحصیل و درمان نیازمندیشان در یکی از خیریه‌های معتبر کشور ثبت کرده‌اند، را شناسایی کرده و در این زمینه برای کمک‌رسانی اقدام کنند.

از دیگر مطالب منتشر شده در شماره سوم این هفته نامه، گزارشی از آغاز به کار گروه همنوایی آوای شهر امید است. این گروه که با حضور جمعی از زنان داوطلب تشکیل شده، نخستین بار همزمان با برگزاری بازارچه غذای شهر امید در بوستان آب و آتش، اولین اجرا را در آمفی تئاتر روباز این بوستان روی صحنه برد و در این شماره گزارشی از این بازارچه و همچنین فعالیت این گروه منتشر شده است.

گزارشی از زندگی و فعالیت های مرحوم افشار، بررسی زندگی مادر ترزا و نقشی که در گسترش نیکوکاری در جهان داشت، گزارشی از مشکلات اقتصادی بیماران مبتلا به سرطان و صفحاتی اختصاصی برای مدیران خیریه‌ها از دیگر مطالب شماره سوم هفته نامه شهر امید است.

برای دریافت اشتراک یا همکاری با این هفته نامه می توانید با شماره 88004647 تماس بگیرید.