بن کارت‌های باقی مانده نمایشگاه کتاب چه می‌شوند؟

روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: نیکنام حسین‌پور در این باره اظهار داشت: بعد از جلسه با مسئولان بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران، تصمیم گرفته شد تا دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و اساتیدی که از بن کارت‌های خود در نمایشگاه استفاده نکرده‌اند یا مبلغی را به عنوان باقی مانده در بن کارت خود دارند، از بیست و نهم خرداد ماه با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر نسبت به دریافت پول خود اقدام کنند.

وی افزود: همچنین این بن کارت‌ها از طریق همه دستگاه‌های کارتخوان بانک شهر و دستگاه‌های کارتخوان متصل به شبکه شتاب قابل استفاده است.

حسین‌پور توضیح داد: البته لازم به ذکر است که دارندگان کارت‌ها فقط سهم مشارکت خود را می‌توانند دریافت کنند و سهم مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب این معاونت عودت داده خواهد شد.

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص بن کارت‌های مشارکتی سازمان‌ها و نهادها و نیز بن کارت‌های اهل قلم اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده، در آینده نزدیک  بانک شهر نسبت به نصب دستگاه‌های کارتخوان در کتابفروشی‌ها و دفاتر ناشران برای استفاده از این بن کارت‌ها توسط دارندگان آن‌ها، اقدام خواهد کرد.