علی درستکار: حرفه من همه زندگی من است

علی درستکار مجری برنامه «زمرد» در خصوص ویژگی‌های این برنامه ؛ گفت: «زمرد» برنامه‌ای است که سعی شده هم در شکل و هم در محتوا از سایر برنامه‌های پیشین ما متفاوت باشد. در این برنامه شاهد حضور چندین مهمان هستیم و بحث‌های گوناگونی در آن مطرح می‌شود که در بسیاری مواقع این مباحث مورد درخواست بینندگان نیز بوده است.

وی در مورد برنامه «این شبها» که مدت زیادی اجرای آن را برعهده داشت و استقبالی که از آن شد، بیان کرد: حرفه من همه زندگی من است. به جهت اینکه هر برنامه‌ای که اجرا می کنم انتخابی بوده که داشته‌ام. بنابراین با آن زندگی می‌کنم؛ چون انتخابم بر اساس صلاحیتم صورت گرفته است. هم صلاح خودم و هم صلاح جامعه.

درستکار در خصوص علاقه‌مندی به اجرا در حوزه‌های دیگر بیان کرد: دوست دارم و توان هم دارم که در حوزه هایی مانند اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی و اقتصاد کلان تجربه‌هایی داشته باشم. بر این اساس طرح ها و طرحواره هایی برای تحقق این موضوع دارم. برای عملی شدن آن تلاش هایی نیز کرده ام. به طور کل امیدوارم زمان، زمینه مناسب و امکان تحقق این آرزو را بدهد.

وی در پایان میزان استقبال مخاطبان از «زمرد» را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: بسیار بیشتر از حد انتظار ما بینندگان با برنامه «زمرد» همراهی می کنند. پیامک های زیادی ارسال می شود. می بینم که گروه های مختلفی پای این برنامه می نشینند و در خواست دارند که برنامه ادامه داشته باشد. برخی عنوان می کنند که طرح این مسائل از نان شب واجب تر است. ما باید قدر این بینندگان را بدانیم.