رقابت دو ورزشکار حرفه‌ای در  خندوانه

 مسابقه «خانواده باحال» خندوانه همچنان ادامه دارد و این بار تیم فیروز کریمی و محمدرضا رودکی در مرحله دوم مسابقات به مصاف هم رفتند.

ابتدا فیروز کریمی با تیم 4 نفره خود در جایگاه حاضر شد و با اشاره به روحیه پهلوانی مهران رجبی که رقیب دور اول وی بود، گفت: در راستای بیانیه انصراف رجبی از رقابت، در این دور هم تیم مقابلم انصراف خود را اعلام و بابت این اتفاق عذرخواهی کرد.

 

کریمی پس از این در خصوص عکس یکی از برادرانش که به عنوان وسیله آورده بود، بیان کرد: این عکس برادر بزرگتر من است که حدود دو سال پیش حالش بد شد و بعد فوت کرد و من به علت مشغولیتم نتوانستم به او برسم. برای همین پس از آن به خودم قول دادم که هر جا می روم و هستم عکس و یاد او با من همراه باشد.

در ادامه نوبت به شروع مسابقه که در فضای کلی یک خانه با وقایعی پیش بینی نشده همراه است، رسید و گروه کریمی کار خود را با باز کردن در برای آوردن وسیله ها شروع کرد.

بعد از اتفاقات ریز و درشت و رد و بدل شدن انواع  حرف‌ها بین مهمانان سر زده و کارگران،  خانواده محمدرضا رودکی، قهرمان جودو وارد شد.

این گروه هم بعد از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های موجود در مسابقه کار خود را به پایان رساندند تا اینکه قسمتی دیگر از «خندوانه» هم با دعای دسته جمعی حاضران در استودیو و آرزوی سلامتی و پرروزی بودن رامبد برای همه مردم ایران به پایان رسید.

شاد باشید.