رضا عطاران: این آخرین فیلم من است

رضا عطاران، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال که چرا قبل از آمدن «دراکولا» روی پرده سینماها پیش بینی استقبال مخاطب و فروش آن بالا بود، گفت: یک بخشی از این موضوع لطف مخاطبان و همکاران است و دلیل بعدی اینکه چون فیلم های قبلی من با استقبال مخاطب روبرو شده، فکر کردند برای «دراکولا» هم این اتفاق می‌افتد و پیش بینی خوبی داشتند.

وی افزود: به شخصه این فیلم را بسیار دوست دارم و امیدوارم مردم نیز از دیدن آن لذت ببرند و همان پیش بینی مثبت از استقبال درست از آب در بیاید.

بازیگر «من سالوادور نیستم» با اشاره به جایگاه «دراکولا» در زندگی هنری‌اش اظهار داشت: این فیلم آخر من است، البته نه اینکه دیگر فیلم نسازم؛ بلکه سعی کردم در نوع خود بهترین عملکرد را داشته باشم تا در آخرین فعالیت سینمایی مخاطب را راضی نگه دارم.

این بازیگر ادامه داد: نظر شخصی من و پیشرفت مهم نیست،  اهمیت اصلی اینجا است که مردم ببینند و در مورد اینکه آیا من گامی به جلو رفته‌ام یا خیر نظر بدهند. 

بازیگر و کارگردان «دراکولا» با اشاره به علت موفقیت و ماندگاری خود طی چند دهه فعالیت اظهار داشت: به نظرم با همه تفاسیر باید هنوز تجربه کسب کنم و این موردی که شما به آن اشاره کردید، مداوم باشد تا در این جایگاه بمانم.

بازیگر «نهنگ عنبر» در خصوص علت تمایل همکاری تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌ها با او در ژانرهای مختلف سینمایی گفت: اول اینکه دستمزد پایین می‌گیرم و بعد سعی می‌کنم در انجام کار بیشترین تلاش و بهترین خروجی را داشته باشم.