سید محمدهادی رضوی تهیه‌کننده مجموعه «شهرزاد» در ارتباط با کشته شدن مسلمانان کشمیر در هند، گفت:‌ به نظرم در فضای هنر و به خصوص سینما یک حلقه مفقوده دیگری پیدا شده در ارتباط با مظلومیت شیعیان و عدم تصویر و نمایش این مظلومیت به تمام جهانیان باعث شده بر شدت آن افزوده شود. در فرانسه نیز افرادی کشته می‌شوند که آدم متأثر می‌شود وهمه واکنش نشان می‌دهند، اما چرا نسبت به کشتاری که درباره شیعیان رخ می‌دهد، افراد مختلف اعلام موضع و یا عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

وی در ادامه افزود: حال باید بپرسیم که چرا افرادی که در ارتباط با مسائل انسانی نگران می‌شوند، درباره این کشتار چیزی نمی‌گویند و رگ‌ غیرتشان بیرون نمی‌زند. چرا هنرمندان ما برای نشان دادن این مسائل اقدامی نمی‌کنند. احساس می‌کنم هنوز که هنوز است غربت شیعیان به واسطه عدم تمایل هنرمندان به تصویر کشیده نشده است، امیدوارم یک فکر جدی در این زمینه بشود. تا زمانی که به یک فرد شیعه‌ای ظلمی وارد شد تمام هنرمندان شیعه ما در مقابل این لابی صهیونیست که در کشتار جهانیان و شیعیان دست دارند و یا آن را عادی قلمداد می‌کنند، از خود یک جنبش هنری و هنرمندانه و یا مردمی نشان دهند.

او همچنین اظهار کرد:‌احساسم این است که مردم باید کمی با جسارت بیشتر نسبت به هم مذهب‌های و همنوع‌هایشان غیرت و حساسیت به خرج دهند.چطور برای کشور اروپایی که مشکلی پیش می‌آید می‌روند و شمع روشن می‌کنند، ولی چرا برای ظلمی که به شیعیان کشمیر می‌شود سکوت می‌کنیم. امیدوارم روزی فرا نرسد که به واسطه ژست روشنفکری گرفتن از مظلومیت خود و شیعیان نتوانیم دفاع کنیم. به قول یکی از دوستان اگر قرار باشد عاشورای دیگر اتفاق بیفتد دیگر در آنجا شیعیان مظلوم نخواهند بود. امیدوارم هنرمندان نسبت به این فاجعه یک جوش و خروش جدی نشان دهند. شخصاً به عنوان یک فعال فرهنگی اعتراض خودم را رسماً اعلام می‌کنم. امیدوارم تحصن و تظاهراتی نسبت به این کشتار صورت بگیرد.